Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:08
Wie kan mij vertellen welk verloop stuk ik nodig ben om van usb naar hdmi te gaan met mijn galaxy s7 Ik wil hem graag kunnen aansluiten via hdmi MHL aan mijn tv. Ik had er 1 voor mijn note 4 van Samsung deze http://www.samsung.com/uk...=AFL-hq-mul-0813-11000946 die past helaas niet in de usb poort van de galaxy s7. Wie weet welke ik wel moet kopen die gegarandeerd werkt.

[ Voor 16% gewijzigd door Egbert Jan op 12-05-2017 01:46 ]

Beste antwoord (via rens-br op 08-01-2018 10:48)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Voor zover ik weet ondersteund de Galaxy S7 geen MHL meer, waardoor geen één kabel of verloopstekker gaat werken.

Je kan het beeld van je S7 wel streamen naar je TV met bijvoorbeeld een Chromecast.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Voor zover ik weet ondersteund de Galaxy S7 geen MHL meer, waardoor geen één kabel of verloopstekker gaat werken.

Je kan het beeld van je S7 wel streamen naar je TV met bijvoorbeeld een Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:08
Ik kan het wel via screen mirroring doen naar mijn tv. Ik wil dit juist niet, omdat niet al mijn tv's dit ondersteunen en de reactie tijd is trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06-05 12:44
Egbert Jan schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 14:35:
Ik kan het wel via screen mirroring doen naar mijn tv. Ik wil dit juist niet, omdat niet al mijn tv's dit ondersteunen en de reactie tijd is trager.
Toch is dat je enige optie. De S7 ondersteunt geen HMDI over USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoogie35
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08-02-2022
Hallo,
ik heb een S7 edge en wil graag streamen naar mijn mini projector. Die heeft usb en HDMI. gaat dit hem dan niet worden? Vind ik dan een slechte zaak van Samsung dat ze hier niet op inspelen.
Als iemand mij kan helpen graag.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

@hoogie35 zoals ik hierboven ook al aangeef ondersteund de S7 dat inderdaad niet. Maar maak even een nieuw topic aan, want het kicken en kapen van het topic van iemand anders is niet toegestaan.
Pagina: 1