Ondiepe autoradio VW UP

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag, ik ben benieuwd of iemand me hier kan helpen. Ik heb een Volkswagen UP! met daarin al een andere autoradio dan standaard toen ik hem kocht. Nu had ik er thuis nog een liggen die uitgebreider was (iPhone compatible enz.) maar deze is nét iets dieper waardoor hij niet mooi past. Echter heeft deze wel een losse subwoofer en speakers uitgang door middel van tulp kabels. Op dit moment ben ik bezig met het installeren van een subwoofer en tegelijkertijd van de achterspeakers aangezien die niet standaard zijn bij dit model. Op mijn 'oude' radio zit alleen een tulp uitgang voor speakers waardoor ik deze liever niet terug zet.

Nu is mijn vraag aan jullie, weten jullie zo een ondiepe autoradio die beide uitgangen (subwoofer & speakers) met tulp heeft? In principe maakt het niet uit of hij DAB+ heeft en cd speler.
...

Pioneer DEH-1600UH -> deze past er wel goed in
...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Kijk eens naar de Alpine iDA-X305, die heb ik ook nog ergens liggen en is ondiep omdat hij geen CD speler heeft, uiteraard wel MP3 via USB stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeLighting
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-01 21:35

FreeLighting

Heel de dag up's en down's!

Zoek inderdaad eens naar radio's zonder CD speler, die zijn gemiddel 7 cm minder diep doordat het hele loopwerk niet meer nodig is :)
Een Pioneer MVH-390BT voldoet prima aan de eisen, met 2 RCA-pre-outs en crossover in het menu, Bluetooth handsfree en Bluetooth audio, en dan ook nog USB voorop en een normale radio
https://www.autoradiostor...15/pioneer-mvh-390bt.html

[ Voor 11% gewijzigd door FreeLighting op 12-05-2017 15:35 ]

Liftmonteur: Heel de dag up's en down's!