Goedendag, ik ben benieuwd of iemand me hier kan helpen. Ik heb een Volkswagen UP! met daarin al een andere autoradio dan standaard toen ik hem kocht. Nu had ik er thuis nog een liggen die uitgebreider was (iPhone compatible enz.) maar deze is nét iets dieper waardoor hij niet mooi past. Echter heeft deze wel een losse subwoofer en speakers uitgang door middel van tulp kabels. Op dit moment ben ik bezig met het installeren van een subwoofer en tegelijkertijd van de achterspeakers aangezien die niet standaard zijn bij dit model. Op mijn 'oude' radio zit alleen een tulp uitgang voor speakers waardoor ik deze liever niet terug zet.
Nu is mijn vraag aan jullie, weten jullie zo een ondiepe autoradio die beide uitgangen (subwoofer & speakers) met tulp heeft? In principe maakt het niet uit of hij DAB+ heeft en cd speler.
...
Pioneer DEH-1600UH -> deze past er wel goed in
...
Nu is mijn vraag aan jullie, weten jullie zo een ondiepe autoradio die beide uitgangen (subwoofer & speakers) met tulp heeft? In principe maakt het niet uit of hij DAB+ heeft en cd speler.
...
Pioneer DEH-1600UH -> deze past er wel goed in
...