Ervaringen met Winkels/internetshops

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

• Sneljo82
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 06-10-2023

Sneljo82

PSN: Lord_John1982

Topicstarter
Ik wil dit topic openen om ervaringen uit te wisselen van aankopen en serviceverlening van bedrijven, winkels en internetshops.

Uiteraard zijn er ervaring gedeeltes op sites als Kiyoh, Trustpilot en ook hier op Tweakers. Maar dat is allemaal eenzijdig. Hier via dit topic zou ik meer de discussie willen zien aangaan waarom service bij die betreffende winkel zo goed of slecht is.

Dit topic is geboren vanuit mijn wens om te weten hoe de service en dienstverlening en ervaringen rondom internetwinkel Direct Sale zijn.

Zelf wil ik aftrappen met Mediamarkt Zwolle: Ik heb goede ervaringen met deze Mediamarkt, mensen nemen uitgebreid de tijd in de winkel om je te helpen en de verschillende types en modellen toe te lichten. Ook telefonisch ben ik netjes te woord gestaan en geholpen met mijn vragen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:08

FeaR

In GoT we trust

Een onderwerp als dit is te breed om alleen in T&B te plaatsen waardoor er een wildgroei aan dit soort topics zou ontstaan. Dat is de reden dat alles met shopping valt onder Shopping Forum. Tevens hebben we op Tweakers voor ervaringen met (web)shops https://tweakers.net/shopreview/.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.