Toon posts:

Paypal Vraagje?

Pagina: 1
Acties:
  • 388 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenavond,

Ik heb zojuist een PayPal account aangemaakt, en me bankrekening nummer toegevoegd. Heb me rekeningnummer nog niet bevestigt. ( Bevestiging in behandeling )

Heb wel €10,- overgemaakt naar me PayPal account via iDEAL stond er direct op. Om te testen of alles correct werkte.

Nou is me grote vraag, zolang me rekeningnummer niet bevestigt is hebben ze geen machtiging om wat af te schrijven?

k verklaar hierbij dat de bankrekeninggegevens die hierboven worden vermeld (de 'Rekening') juist zijn en ik machtig en verzoek PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. betalingen van de rekening te incasseren.

Door hieronder op 'Akkoord' te klikken, verklaar ik het volgende: 1. Ik verzoek en machtig PayPal om via een doorlopende schriftelijke incasso alle betalingen die ik verricht vanaf mijn PayPal-rekening te incasseren van mijn PayPal-rekening totdat ik besluit dit proces te annuleren. 2. Ik erken en ga ermee akkoord dat het gebruik van de service 'Incasso-overeenkomst' wordt bepaald door de hieronderstaande servicevoorwaarden inzake de Incasso-overeenkomst.

Zolang me rekeningnummer niet bevestigt is ben je daaar niet mee akkoord gaan correct? En hoe kan ik zien of dat wel het geval is?

Dankjewel.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed snap zit je midden in een niet voltooide poging om een paypal account aan te maken, en je wil weten wat al wel en niet kan/mag/werkt?

Kun je dan niet beter proberen iets kleins te bestellen om te testen? En als het belangrijk is om te weten, dan even Paypal contacten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:26:
Als ik het goed snap zit je midden in een niet voltooide poging om een paypal account aan te maken, en je wil weten wat al wel en niet kan/mag/werkt?

Kun je dan niet beter proberen iets kleins te bestellen om te testen? En als het belangrijk is om te weten, dan even Paypal contacten?
Heb al 10 erop, dus zou denken dat alles goed verlopen is. Enige wat ik niet wil is dat ze machtiging hebben om dingen van me bankrekening af te schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 21:10
Dat gaat natuurlijk niet zomaar. Sowieso 2-factor authenticatie instellen voor extra veiligheid.
nieuws: Tweetrapsauthenticatie in PayPal kan al geactiveerd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoyden schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:32:
Dat gaat natuurlijk niet zomaar. Sowieso 2-factor authenticatie instellen voor extra veiligheid.
nieuws: Tweetrapsauthenticatie in PayPal kan al geactiveerd worden
Dat is voor extra beveiliging? Waar ik me meeste zorgen om maak is dat ik 2 of 3x de volgende melding kreeg.

k verklaar hierbij dat de bankrekeninggegevens die hierboven worden vermeld (de 'Rekening') juist zijn en ik machtig en verzoek PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A. betalingen van de rekening te incasseren.

Door hieronder op 'Akkoord' te klikken, verklaar ik het volgende: 1. Ik verzoek en machtig PayPal om via een doorlopende schriftelijke incasso alle betalingen die ik verricht vanaf mijn PayPal-rekening te incasseren van mijn PayPal-rekening totdat ik besluit dit proces te annuleren. 2. Ik erken en ga ermee akkoord dat het gebruik van de service 'Incasso-overeenkomst' wordt bepaald door de hieronderstaande servicevoorwaarden inzake de Incasso-overeenkomst.

Wat ik dus absoluut niet wil hebben is er een manier om te zien of dit geactiveerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:29:
[...]

Heb al 10 erop, dus zou denken dat alles goed verlopen is. Enige wat ik niet wil is dat ze machtiging hebben om dingen van me bankrekening af te schrijven.
Dus als ik het goed begrijp wil je Paypal gebruiken, maar niet de mogelijkheid dat ze van je rekening mogen incasseren. Als je zelf altijd voor voldoende saldo zorgt, doen ze dat niet. Maar ik gok dat jou vraag de achterliggende gedachte van veiligheid heeft. Geen rekening koppelen zou betekenen nooit meer geld kwijt zijn bij een hack dan er op dat moment op je paypal account staat.

Ik heb eigenlijk geen idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 21:39:
[...]

Dus als ik het goed begrijp wil je Paypal gebruiken, maar niet de mogelijkheid dat ze van je rekening mogen incasseren. Als je zelf altijd voor voldoende saldo zorgt, doen ze dat niet. Maar ik gok dat jou vraag de achterliggende gedachte van veiligheid heeft. Geen rekening koppelen zou betekenen nooit meer geld kwijt zijn bij een hack dan er op dat moment op je paypal account staat.

Ik heb eigenlijk geen idee....
Dus zolang me bankrekening niet bevestigt is kunnen ze niks incasseren mag ik aannemen? Maar ik kan wel via iDEAL overmaken op PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:En wat heb je zelf al gevonden? Dit zijn allemaal vragen die Paypal ook kan beantwoorden als je ze belt of een e-mail stuurt, daar heb je ons niet bij nodig.

Ik zet hier dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.