Ben sinds kort de blije bezitter van een Sony XD93.
Windows 10 HTPC, Intel NUC er aan gehangen (met HDMI 2.0) aansluiting en ditto kabel.
PowerDVD herkent HDR films netjes en geeft dat subliem weer op het scherm.
Wilde deze tv ook graag hebben vanwege de 3D functionaliteit, ja ik ben een uitzondering ik weet 't.
Maar dat is nu net wat ik nog niet aan de praat heb kunnen krijgen vanaf mijn HTPC.
Met mijn vorige scherm (HX 800, staat te koop in V&A trouwens) ging dat prima. De TV gaf dan netjes aan '3D signal detected'.
Met de XD93 nog niet aan de praat kunnen krijgen.
Heb al de volgende zaken getracht:
- Andere player (WinDVD Pro ipv PowerDVD)
- Andere HDMI poorten, allemaal gehad.
- Andere HDMI kabel.
- Display Adapter op andere resoluties dan 4K instellen (bijv. 3D 1920x1080p @ 24hz).
- ISO's v.s. échte Blu-Ray disks (heb een USB Blu-Ray brander aan het systeem hangen).
-Drivers allemaal up to date.
Allemaal geen succes. Systeem 'ziet' dat het een 3D scherm is wat er is aangesloten.
Krijg gewoon geen 3D beeld op het scherm.
Exact dezelfde setup werkt wel op de hx800.
Wat zie ik over het hoofd? Iemand tips?
Windows 10 HTPC, Intel NUC er aan gehangen (met HDMI 2.0) aansluiting en ditto kabel.
PowerDVD herkent HDR films netjes en geeft dat subliem weer op het scherm.
Wilde deze tv ook graag hebben vanwege de 3D functionaliteit, ja ik ben een uitzondering ik weet 't.
Maar dat is nu net wat ik nog niet aan de praat heb kunnen krijgen vanaf mijn HTPC.
Met mijn vorige scherm (HX 800, staat te koop in V&A trouwens) ging dat prima. De TV gaf dan netjes aan '3D signal detected'.
Met de XD93 nog niet aan de praat kunnen krijgen.
Heb al de volgende zaken getracht:
- Andere player (WinDVD Pro ipv PowerDVD)
- Andere HDMI poorten, allemaal gehad.
- Andere HDMI kabel.
- Display Adapter op andere resoluties dan 4K instellen (bijv. 3D 1920x1080p @ 24hz).
- ISO's v.s. échte Blu-Ray disks (heb een USB Blu-Ray brander aan het systeem hangen).
-Drivers allemaal up to date.
Allemaal geen succes. Systeem 'ziet' dat het een 3D scherm is wat er is aangesloten.
Krijg gewoon geen 3D beeld op het scherm.
Exact dezelfde setup werkt wel op de hx800.
Wat zie ik over het hoofd? Iemand tips?