Toon posts:

Nvidia configuratie detecteerd geen 2 beeldschermen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de titel zegt, ik heb net een 2e monitor aangesloten op mijn computer.
Echter mijn Nvidia configuratie laat de 2e monitor niet zien, in windows configuratie laat het wel 2 monitoren zien.
Ook opvallend: In Nvidia als ik "Detecteer beeldscherm doe" , krijgt mijn main monitor een 1, en de tweede monitor een 5 in beeld.
Dus het word wel gedetecteerd, maar ik kan nergens het 2e scherm aanklikken of iets dergelijks.
Any help?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Beetje informatie is wel handig ;) (Welke GPU, welke aansluitingen etc.)
Beeldscherm niet toevallig op je onboard GPU aangesloten bijvoorbeeld?

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1 beeldscherm is op grafische kaart aangesloten (gtx 970), de andere op de moederbord, dus misschien dat het daarom niet herkend woord?
Maar moet wel mogelijk zijn lijkt mij.
Alles HDMI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
Als je je beeldscherm niet op de Nvidia aansluit is het toch niet heel gek dat de Nvidia het beeldscherm niet ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Waarom moet Nvidia software een scherm zien wat niet op een Nvidia kaart is aangesloten ?

Als je het in Windows kan instellen en het werkt, lekker zo laten. Anders sluit beide kaarten op de Nvidia GPU aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Omdat nvidia er een aparte optie voor heeft die veel uitgebreider is, dus er moet een manier zijn lijkt mij, of moet ik de 2e dan omzetten naar VGA aansluiting? :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RGAT
  • Niet online
Geen idee of je VGA moet gebruiken, ik kan niet zien welke GPU je hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En ook niet welke monitoren...

Graag even volledige info geven, zoals in je topicstart hoorde te staan
(zie Een goede topicstart: De Quickstart)

Als je doorgaat zonder info en inzet heeft dit topic weinig zin en gaat hij dicht :o

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 18:37:
Omdat nvidia er een aparte optie voor heeft die veel uitgebreider is, dus er moet een manier zijn lijkt mij, of moet ik de 2e dan omzetten naar VGA aansluiting? :(
Als je nu eens begint met het vertellen welke onderdelen je hebt(link bv de items uit pricewatch). Zodat we weten waar we mee te maken hebben. Ik kan mij niet voorstellen dat je een 970 hebt die maar 1 HDMI heeft. En Voor de rest oude VGA aansluitingen. Ik ben er vrijwel zeker van dat er ook een DP/DVI aansluiting op zit. En ja de kans bestaat dat je met blokjes moet werken wil je beide op je GPU aansluiten. Dat is vaker het geval bij budget monitoren die weinig aansluiten hebben.
Pagina: 1