Powerline adapters met coax?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 00:10
Ik zou zweren ooit een powerline adapter gezien te hebben waarmee ook het TV signaal (coax) verplaatst kon worden. Volgens mij van AVM. Maar welke google zoekopdracht ik ook geef, ik kom er maar niet achter. Is het een vergissing of bestaan ze toch?

En dan vind ik toch iets: https://avm.de/produkte/f...r-dvb-c/technische-daten/

Gezocht op DVB-C. Dat was de oplossing!

[ Voor 23% gewijzigd door Hans C op 11-05-2017 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:38
MOKA.

En dat was het eigenlijk. :) In mijn ogen is MOKA Powerline noemen een beetje vloeken maar ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
Net gezocht op MOKA. Maar dat is denk ik om van een coax kabel een netwerkkabel te maken. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 30-04 16:55
Dit apparaat is niet gemaakt om je tv-signaal te verplaatsem maar om het signaal om te zettein in een IPTV signaal wat vervolgens met een client (meestal op een computer, tablet en/of telefoon) te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans C
luxan schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 19:02:
Dit apparaat is niet gemaakt om je tv-signaal te verplaatsem maar om het signaal om te zettein in een IPTV signaal wat vervolgens met een client (meestal op een computer, tablet en/of telefoon) te bekijken.
Jammer. Ik overweeg om mijn TV op een andere plek in de woonkamer neer te zetten en ik wil eigenlijk geen kabels leggen. De plinten zitten nog niet zo lang aan de muur (: Netwerk kan ik over een powerline laten lopen. Maar coax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:14

Wildfire

Joy to the world!

Er is wel coax over UTP --> http://www.hdbtconnect.nl...l-tv-over-utp-2-pack.html

[ Voor 20% gewijzigd door Wildfire op 11-05-2017 20:03 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1