Ik ben de laatste tijd veel producten aan het researchen en daar gebruik ik over het algemeen de pricewatch voor als startpunt. Veel informatie haal je al uit de pricewatch zelf en de gekoppelde reviews, maar toch is het ook handig om te googlen naar het product. Sommige producten hebben echter namen die je echt niet zomaar even onthoudt om over te typen, maar de pricewatch pagina's maken het erg lastig om die naam of het typenummer te copy-pasten doordat het allemaal hyperlinks zijn (ook al linkt de pagina dan vaak naar zichzelf). Er is wel omheen te komen, maar naar mijn idee moet het toch makkelijker kunnen. In de praktijk is het nu vaak het makkelijkst om maar een tweede niet-maximized venster te openen en het zo over te typen.
Zou het niet een idee zijn om het typenummer/productnaam ergens een keer in plain text te vermelden? Dat zou bijvoorbeeld kunnen in de specificaties lijst zelf (op de specificaties pagina staat de naam drie keer, maar alle drie linkjes), of wellicht zou de pagina met de prijzen er geen link van hoeven maken (immers linkt die pagina dan naar zichzelf).
Zou het niet een idee zijn om het typenummer/productnaam ergens een keer in plain text te vermelden? Dat zou bijvoorbeeld kunnen in de specificaties lijst zelf (op de specificaties pagina staat de naam drie keer, maar alle drie linkjes), of wellicht zou de pagina met de prijzen er geen link van hoeven maken (immers linkt die pagina dan naar zichzelf).
Gamertag: FinrazielNL