XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
die cd-tjes kun je gweoon bij de vobis halen voor 7 piek per stuk in verschillende kleuren (als je dat leuk vind)
Die Cdtjes (8cm) zijn al een tijdje leverbaar en zullen zeker niet verdwijnen.
Bij Opus Supplies 10 stuks voor 16,48 valt dacht ik toch wel mee.
Anders flink inslaan,
Bij Opus Supplies 10 stuks voor 16,48 valt dacht ik toch wel mee.
Anders flink inslaan,
The difference between men and boys is the size of their toys
Probleem is alleen: waar haal je je beatman. Vobis staan ze al een maand in het krantje maar die hebben 'm nog altijd niet. Buyonline.bl idemdito. Suggeties ?!? Waar wel ?
Conrad
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
kvin het er leuk uitzien zal beswel klein zijn en tenminste snel te fikken mp3 cdtjes maar t nadeel van die kleine cd'tjes vinnik tochwel dat ze zo klein zijn
Nu moet je weer je complete mp3cd voorraad ombranden als je t wil meenemen en dan heb je weer dat je nog losse cdtjes mee moet nemen as je es wat anders wil luisteren. Bij een fullsize heb je tenminste altijd een paar albums of sloten muziek bij je. Maarjah die is weer zo groot. 
najah ik blijf voorlopig nog maar bij mn ouwe trouwe walkman want ik vin al dieapparaatjes nou niet echt top en sowieso heb ik geen gelddust maakt ook niert uit
najah ik blijf voorlopig nog maar bij mn ouwe trouwe walkman want ik vin al dieapparaatjes nou niet echt top en sowieso heb ik geen gelddust maakt ook niert uit
Het voordeel van deze is dattie zo klein is en bovendien een stuk goedkoper dan de 'grote', ook als je kijkt wat je krijgt (Sennheiser oordopjes
). Ik ben alleen benieuwd of de kwaliteit van het apparaatje kan tippen aan die van de oordopjes
Heeft iemand hem al gehoord en kan die er misschien iets meer over vertellen?
Bij de Conrad zijn die schijfjes trouwens 16,95 per 5, en dat is nog wel een stukje duurder als de normale. Zodra ze dat per 10 kosten wordt het inderdaad interessant om er een zooitje in te slaan.
Bij de Conrad zijn die schijfjes trouwens 16,95 per 5, en dat is nog wel een stukje duurder als de normale. Zodra ze dat per 10 kosten wordt het inderdaad interessant om er een zooitje in te slaan.
Zoals ik al hierboven vermeldde 16,48 de tien bij Opus. Dus dat wordt flink inslaanOp zaterdag 07 juli 2001 20:12 schreef MoZe het volgende:
The difference between men and boys is the size of their toys
www.informatique.nl
Freecom Beatman MP3 MiniCD-speler incl. headphone 329.00
http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.exe?A=412035
alstublieft
Freecom Beatman MP3 MiniCD-speler incl. headphone 329.00
http://shop.informatique.nl/cgi-win/i.exe?A=412035
alstublieft
Pagina: 1