Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik wil een nieuwe pc gaming headset kopen, en ik was uitgekomen bij de Sharkoon RUSH ER2, alleen op bol.com (https://www.bol.com/nl/p/...headset/9200000063290182/) staat dat deze headset alleen voor xBox one of PS4 is. Maar op alle andere, inclusief de officiële sharkoon website (http://www.sharkoon.com/product/1696/RUSH+ER2#desc) staat dat het ook voor Pc is.
is dit gewoon een fout van bol.com?

Ps. nog andere suggesties voor goede headsets rond de €30,-?

alvast bedankt :)

EDIT: sorry, ik kan niet lezen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2017 17:33 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:05

Quellien

Excrement producer

Productbeschrijving
De RUSH ER2 Gaming Stereo Headset biedt met zijn 40 mm speakers en opklapbare microfoon krachtig geluid en heldere spraakoverdracht. Daarbij sluit je hem eenvoudig aan op je PlayStation 4, Xbox One (vanaf 2015), smartphone of tablet door middel van de 3,5 mm TRRS connector of gebruik de verlengkabel met volume regelaar en mute knop om hem aan te sluiten op je PC. De kabel met 3,5 mm TRRS connector is met 110 cm aangenaam kort terwijl wanneer je hem verlengt met de stereo jack verlengkabel hij een totale lengte van 250 cm bereikt waarmee je ook de PC onder je bureau kunt bereiken. De robuuste metalen beugel met zachte hoofdband en de zachte oorkussens zorgen voor comfortabele game sessies, ook wanneer deze uren duren.
Dit is via je link, en staat op Bol.com....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oeps, had ik niet gezien, kan ik de post verwijderen?
bedankt nog voor je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quellien
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-09 13:05

Quellien

Excrement producer

Graag gedaan. Nee dit wordt vanzelf wel gesloten denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Quellien schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 17:35:
Graag gedaan. Nee dit wordt vanzelf wel gesloten denk ik :)
Bij deze :)

Dit topic is gesloten.