Winkel uitsluiten bij prijsalert

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• bertware
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Beste,

Ik gebruik de pricewatch regelmatig om prijzen van producten te volgen, dit gaat voor het grootste deel goed, echter zijn er een aantal producten die ook aangeboden worden door eGlobalCentral.

Over de betrouwbaarheid e.d. gaat het hier nu even niet, maar ik zou graag een melding hebben zodra een Belgische of Nederlandse winkel onder mijn alert gaat. (Dus geen import toestanden)

Voorbeeld: pricewatch: Canon EOS 750D Body Zwart

Bovengenoemd fototoestel wordt rond de 550 euro verkocht. Ik heb een prijsalert ingesteld op 500 euro. Nu krijg ik een prijsalert omdat eGlobalCentral eronder duikt.

* Kan ik eGlobalCentral uitsluiten van mijn winkels (dus geen melding krijgen hiervoor)?
* Krijg ik nog steeds een melding als een andere (echte) winkel onder mijn ingestelde prijs gaat? Zoals het nu is zijn prijsalert meldingen immers niet echt nuttig voor alles wat bij eGlobalCentral te koop staat.

Tijdens het opzoeken kan ik filters voor levertijd gebruiken (gezien eGlobalCentral erg traag is), maar dit lijkt mij geen effect te hebben op de prijsalert.

Alvast bedankt!

Beste antwoord (via bertware op 13-05-2017 23:35)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Veelgevraagde feature, maar dit is nu niet mogelijk. Het is bijzonder complex om allerlei persoonlijk ingestelde uitzonderingssituaties te hebben voor de weergave van de laagste prijs, in plaats van dat deze voor iedereen hetzelfde is.

Ik geef dit topic een tikje richting Mooie Features, zodat de productowner dit (nogmaals) onder ogen krijgt.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bertware
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Schopje + nog een extra toevoeging hierop:
Ook de prijsgrafiek (met minimum en gemiddelde waarden) vertoont een vertekend beeld door de aanwezigheid van eGlobalCentral. In de minimumprijs geschiedenis is duidelijk te zien wanneer deze winkel toegevoegd werd aan de pricewatch. Hierdoor is de minimumprijs van betrouwbare winkels niet terug te vinden. Is er ook hier een mogelijkheid om winkels te filteren of blacklisten doorheen de volledige pricewatch (op gebruikersbasis), ofwel om hier desnoods de 2 laagste prijzen weer te geven?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Veelgevraagde feature, maar dit is nu niet mogelijk. Het is bijzonder complex om allerlei persoonlijk ingestelde uitzonderingssituaties te hebben voor de weergave van de laagste prijs, in plaats van dat deze voor iedereen hetzelfde is.

Ik geef dit topic een tikje richting Mooie Features, zodat de productowner dit (nogmaals) onder ogen krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chimera666
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-05 12:12
Ik sluit me hierbij aan... krijg ook vaak van die prijs-alerts waarbij het dan vaak gaat om winkels die in het overzicht op pricewatch al onderaan staan onder een kopje: "De onderstaande aanbiedingen voldoen niet aan de filters ('iDEAL' en 'Opsturen')". Vaak gaat het dan om winkels buiten NL.

Als price-watch ze al voor het overzicht kan herkennen dan moet het toch niet moeilijk zijn om ze optioneel ook in price-alert te filteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeterKop
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09 16:09
Oud topic, maar niet minder actueel!
Ook ik heb last van "rare prijzen" waardoor ik het instrument prijsalert niet goed kan gebruiken.
Amac biedt nl een speciale prijs voor studenten waar ik geen gebruik van kan maken en zit steeds onder mijn minimum prijs.... kan er wellicht nog eens naar gekeken worden?

Vriendelijke groet,

Peter