Verwijderd
Aimbots: jaOp donderdag 05 juli 2001 15:07 schreef jeroen85 het volgende:
bestaan die??
Wallhacks: nVidia drivers
ongetwijfeld ergenszoja waar zijn die te krijgen
Tuurlijk jong, daarom vraag je ook waar je ze kunt halen. Of laat me raden, jij wilt ze alleen even "testen"?En nee ik ben GEEN cheater.
Hoezo niet?Op donderdag 05 juli 2001 15:11 schreef SuB het volgende:
niemand met een beetje verstand post die hier
Verwijderd
Daar kan je aan zien dat cheaten in MP nou niet echt populair is op got.
Oh ja voordat ik het vergeet: l4m3r.. cH34t0r!!!!
Nee gewoon geen aimbot gebruiken.. Fairplay roeleert...
cv_Fatal1ty gebruikte ook geen aimbot.
zodat ze hem kicken.
Erg stoer...Op donderdag 05 juli 2001 15:30 schreef jeroen85 het volgende:
Ik zat toenstraks in te loggen op willekeurige server en toen ging ik roepen dat een willekeurig iemand een cheater was.
zodat ze hem kicken.
wat een lozer..
(mijn mening)
jahOp donderdag 05 juli 2001 15:30 schreef jeroen85 het volgende:
Ik zat toenstraks in te loggen op willekeurige server en toen ging ik roepen dat een willekeurig iemand een cheater was.
zodat ze hem kicken.
I want to live forever, so far.. so good.
Zielig...Op donderdag 05 juli 2001 15:30 schreef jeroen85 het volgende:
zodat ze hem kicken.
Verwijderd
Laat mij eens raden: 11/12 jaar? Alleen mensen in die leeftijdsgroep kunnen daarom lachen...sneue geintjes.Op donderdag 05 juli 2001 15:30 schreef jeroen85 het volgende:
zodat ze hem kicken.
Verwijderd
Ik heb wel voor CS een wallhack voor je. Die icq uit m'n profile klopt niet, mijn icq = 123456789 , Ik kan je dan wel opsturen. Voor UT gaak nog een wallhack maken. I'll keep you informed.....Op donderdag 05 juli 2001 15:07 schreef jeroen85 het volgende:
bestaan die?? zoja waar zijn die te krijgen. En nee ik ben GEEN cheater.
Verwijderd
Loser dan ?Op donderdag 05 juli 2001 15:07 schreef jeroen85 het volgende:
En [b]nee[/b] ik ben [b]GEEN[/b] cheater.
Jongens wees maar niet bang het was maar een GEINTJE.Op donderdag 05 juli 2001 15:30 schreef jeroen85 het volgende:
zodat ze hem kicken.
Verwijderd
dikke lol met jou..
*dork laugh* hahahahaah *dork laugh*
Hoe zielig ben je?
Vragen om aimbots etc..
en dan nog een """""leuk""""" grapje vertellen..
Nee.. echt dikke lol met jou joh
Verwijderd
met die geintjes word je niet populairder, niet doen dusOp donderdag 05 juli 2001 16:28 schreef jeroen85 het volgende:
[..]
Jongens wees maar niet bang het was maar een GEINTJE.
Voor alle betweteres:
Ik wil die cheat gebruiken en een vriend van mij ook. en dan willen we op een eigen server spelen.
Dus ik ben GEEN lamer.
maar ik begrijp dat dit een pijnlijk onder werp is. Dus laat maar.
Verwijderd
JA JA JA, die ken ik!Op donderdag 05 juli 2001 16:37 schreef jeroen85 het volgende:
Ok. I got the message.
Voor alle betweteres:
Ik wil die cheat gebruiken en een vriend van mij ook. en dan willen we op een eigen server spelen.
Dus ik ben GEEN lamer.
En dan toch maar ff stiekempjes gebruiken op public servers!
Verwijderd
Dat GEEN lamer zijn..Op donderdag 05 juli 2001 16:37 schreef jeroen85 het volgende:
Ok. I got the message.
Voor alle betweteres:
Dus ik ben GEEN lamer.
TOO LATE
Het moment dat je deze topic starte.. hebben wij jou een stempel met LAMER op je voorhoofd gezet.
Live with it
Tuurlijk.. eerst ff op LAN proberen
Das echt heeel geloofwaardig
Verwijderd
nee ik ga niet cheaten ik ga ze alleen op LAN uittesten pffffffff nog lamer! *** *******
houd die taal een beetje bij je, danku
Verwijderd
kwee nie hoor... maar dat ICQ nummer ziet er best raar uit..Op donderdag 05 juli 2001 17:37 schreef Raven_ het volgende:
Hey.. wrom heeft nog niemand gevraagd voor de aimbots op mijn ICQ# 123456789? Denk je dat ze niet werken ofzo?...
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
Ow ja? Niet opgemerkt....Op donderdag 05 juli 2001 17:41 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
kwee nie hoor... maar dat ICQ nummer ziet er best raar uit..
Maar goed... dit soort topics worden echt irri nu hoor....
Jullie voelen je wel heel erg snel aangevallen(zelf iets te verbergen?). En ik wou het samen met een vriend tegen elkaar doen (geen andere mensen erbij), jammer dat jullie niet serieus kunnen doen).
tsssk het onzin gehalte is hier nog hoger als in de HKOp donderdag 05 juli 2001 17:57 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Ow ja? Niet opgemerkt....
Maar goed... dit soort topics worden echt irri nu hoor....
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Iets te verbergen? Wij? Ja.. Dat is'et.. we willen allemaal die cheats hebben dus w88 op een lamer als jou die een topic erover maakt nou goed?Op donderdag 05 juli 2001 17:58 schreef jeroen85 het volgende:
Wat zijn jullie kinderachtig.
Jullie voelen je wel heel erg snel aangevallen(zelf iets te verbergen?). En ik wou het samen met een vriend tegen elkaar doen (geen andere mensen erbij), jammer dat jullie niet serieus kunnen doen).
Verwijderd
Zoek dan gewoonOp donderdag 05 juli 2001 17:58 schreef jeroen85 het volgende:
Wat zijn jullie kinderachtig.
maar er staat anti-cheat;Op donderdag 05 juli 2001 23:16 schreef xDeLiriuMx het volgende:
[..]
Zoek dan gewoonwij zijn hier anti-cheat
(ja das de standaard smile na het woord "cheat")
dus anti-cheat
Verwijderd
Zie mijn uitleg. Het woord "cheat"Op donderdag 05 juli 2001 23:34 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
maar er staat anti-cheat;
dus anti-cheatbetekend dus dat je tegen anti-cheat bent en dus voor cheats
![]()
Pardon ?maar er staat anti-cheat;
dus anti-cheat betekend dus dat je tegen anti-cheat bent en dus voor cheats
Anti is tegen, cheat is appel
tegen appel dus niet tegen tegen appel hehe
Verwijderd
Hij heeft het over dieOp donderdag 05 juli 2001 23:37 schreef Maiar het volgende:
[..]
Pardon ?
Anti is tegen, cheat is appel
tegen appel dus niet tegen tegen appel hehe
Verwijderd
Aimbot, just say No
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()