Bureaustoel VertaGear SL5000 S-Line Racing

Pagina: 1
Acties:
  • 488 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407039

Topicstarter
Hallo allen,

Ik ben opzoek naar een racing bureaustoel, als vb. de VertaGear SL5000 S-line Racing.
Deze type zijn in NL nergens te verkrijgen.

Zijn er andere alternatieve met goeie kwaliteiten etc. Budget 350,-
Kleur zwart/carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• in2duhCore
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 31-03 17:57
Ik heb zelf een DX Racer, dit type heb ik in het zwart:
https://www.consoleshop.n...p9TzIRUIxYB-RxhoCT-vw_wcB)

Beste bureaustoel die ik ooit heb gehad, zeer goed afgewerkt en zit heerlijk.
hij lijkt trouwns veel op de VertaGear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 09:39
Heb je al bij Megekko.nl gekeken? zij kunnen die Vertagear ook evt bestellen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
xinix03 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:06:
Heb je al bij Megekko.nl gekeken? zij kunnen die Vertagear ook evt bestellen voor je.
Ja, maar pas over 10 dagen, dat zijn de SL2000.
En de SL5000 over 23 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
in2duhCore schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:55:
Ik heb zelf een DX Racer, dit type heb ik in het zwart:
https://www.consoleshop.n...p9TzIRUIxYB-RxhoCT-vw_wcB)

Beste bureaustoel die ik ooit heb gehad, zeer goed afgewerkt en zit heerlijk.
hij lijkt trouwns veel op de VertaGear.
Dank je man. Maar als ik reviews bekijk van YouTube van mensen die van DX naar Vertagear zijn gegaan, dat het altijd toch positiever/comforabeler en fijner zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trucker Her
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-04 12:00

Trucker Her

Someone ate my cookie :(

Anoniem: 407039 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:29:
[...]

Ja, maar pas over 10 dagen, dat zijn de SL2000.
En de SL5000 over 23 dagen
Kortom, ze zijn wel te leveren in Nederland, alleen er zit een wachttijd bij.. Misschien moet je even wat andere shops benaderen waar ze ook "niet te leveren" zijn, vragen of zij ze sneller in huis hebben.

Overigens kan je misschien ook de fabrikant benaderen voor een levering in Nederland? Een beetje afhankelijk natuurlijk van hoe groot zij verkopen. Ga er dan wel vanuit dat het je wat meer moeite kost; maar allicht is dat het waard als je specifiek die modellen wil.

Daarnaast, wijzig bij voorkeur je reactie als je als laatst in je post hebt gereageerd, zo bump je niet steeds je topic naar de top ;) (zie ook: https://gathering.tweakers.net/forum/faq/beleid)

Gestoord word je toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 09:39
Heb even gegoogeld voor je.

Volgens mij is dit hem: https://www.enter247.nl/s...ucts.view&product_id=1274

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Die heb ik benaderd. Ze zeggen pas na een maand op voorraad te hebben.
Hun "voorraad" klopt niet op de site.

Dank voor het zoeken vriend.
Trucker Her schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 14:34:
[...]

Kortom, ze zijn wel te leveren in Nederland, alleen er zit een wachttijd bij.. Misschien moet je even wat andere shops benaderen waar ze ook "niet te leveren" zijn, vragen of zij ze sneller in huis hebben.

Overigens kan je misschien ook de fabrikant benaderen voor een levering in Nederland? Een beetje afhankelijk natuurlijk van hoe groot zij verkopen. Ga er dan wel vanuit dat het je wat meer moeite kost; maar allicht is dat het waard als je specifiek die modellen wil.

Daarnaast, wijzig bij voorkeur je reactie als je als laatst in je post hebt gereageerd, zo bump je niet steeds je topic naar de top ;) (zie ook: https://gathering.tweakers.net/forum/faq/beleid)
Oke, zo moet het toch?

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 407039 op 11-05-2017 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 922545

@Anoniem: 407039 Onze Europese webshop is sinds deze week online. Check de link beneden. SL5000 CB (Carbon Black) is op voorraad. Wordt verstuurd vanuit ons nieuwe magazijn in Rotterdam.

https://www.vertagear.nl/...l5000?variant=39899332814

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 922545 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:36:
@Anoniem: 407039 Onze Europese webshop is sinds deze week online. Check de link beneden. SL5000 CB (Carbon Black) is op voorraad. Wordt verstuurd vanuit ons nieuwe magazijn in Rotterdam.

https://www.vertagear.nl/...l5000?variant=39899332814
Man! Ik hou van je! Dank je wel!
Kan ik deze ook ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Haha, dat kan zeker nadat de order geplaatst is. Stuur me daarna een mailtje naar europe@vertagear.com wanneer je zou kunnen langskomen en ik plan het in. Spread the word :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 922545 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 10:41:
Haha, dat kan zeker nadat de order geplaatst is. Stuur me daarna een mailtje naar europe@vertagear.com wanneer je zou kunnen langskomen en ik plan het in. Spread the word :-)
Als ik het vandaag order, kan ik het dan vandaag ook ophalen?
Ik heb nog een vraag.

Ik zie alleen dat 1 beschikbaar is. NL, de wieltjes die niet automatisch remmen.
Kan ik dit ooit later vervangen? Als ik het maar niks vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je zou het vandaag nog kunnen ophalen, geen probleem. Ik heb er genoeg op voorraad hoor.

Voor wat betreft de wieltjes, deze hebben een 'soft break', wat inhoudt dat je gewoon gecontroleerd kunnen rijden met de stoel als je er in zit, maar niet alle kanten opgaat :-) je kunt de wieltjes later ook gewoon wisselen mocht je dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 922545 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:04:
Je zou het vandaag nog kunnen ophalen, geen probleem. Ik heb er genoeg op voorraad hoor.

Voor wat betreft de wieltjes, deze hebben een 'soft break', wat inhoudt dat je gewoon gecontroleerd kunnen rijden met de stoel als je er in zit, maar niet alle kanten opgaat :-) je kunt de wieltjes later ook gewoon wisselen mocht je dat willen.
Thanks vriend. Waar in R'dam kan ik het ophalen?
Ik had tevens een mail verstuurd met mijn vraag naar Europe@...

Kan ik tijdens het bestellen aangeven dat ik het wil ophalen bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga je zo een reactie sturen op je mail. Magazijn staat in de wijk Feijenoord, dichtbij het voetbalstadion en Pathe bioscoop. Als je nu bestelt kun je die alsnog vanmiddag ophalen. Ik heb je net de instructies gestuurd. Moederdag actiekorting van 10% is nog geldig tot 21 mei! Na 'check out' het codewoord MOM invoeren in het vak Discount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 922545 schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:18:
Ik ga je zo een reactie sturen op je mail. Magazijn staat in de wijk Feijenoord, dichtbij het voetbalstadion en Pathe bioscoop. Als je nu bestelt kun je die alsnog vanmiddag ophalen. Ik heb je net de instructies gestuurd. Moederdag actiekorting van 10% is nog geldig tot 21 mei! Na 'check out' het codewoord MOM invoeren in het vak Discount.
Thanks vriend. Nog een vraagje, want als als ik wil bestellen.
Moet ik mijn eigen adres gegevens invoeren.

Dat is gewoon correct dan? (Ik zie geen mogelijkheid tot ophaalpunt). Vandaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
M3E46, ik snap je topic initieel, maar nu gebruik je het forum als chat-hulpmiddel richting een winkel. dat is natuurlijk niet de bedoeling. DM deze persoon of maak contact via de website vd winkel.

Dit topic kan dicht.

[ Voor 5% gewijzigd door Grotman op 16-05-2017 11:24 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.