energie-vergelijken-in-de-pricewatch-doe-mee-en-win-een-nest

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arator
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:38
Linkje in de eerste paragraaf in het artikel geeft mij 404 en tevens kan ik nergens in de pricewatch het onderdeel "diensten" vinden. Kan misschien liggen dat ik vanuit België jullie pagina bezoek.

Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:00

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Arator schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:39:
Linkje in de eerste paragraaf in het artikel geeft mij 404 en tevens kan ik nergens in de pricewatch het onderdeel "diensten" vinden. Kan misschien liggen dat ik vanuit België jullie pagina bezoek.
Hier hebben (helaas) meer mensen last van: cadsite in 'plan: Energie vergelijken in de Pricewatch - Doe mee en win een N.... Komt inderdaad omdat je uit België komt.

Als je de landsinstellingen op Nederland zet moet je er als het goed is wel bij kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cohn
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:46
Met webbrowser Firefox werkt de link naar "Of vul je verbruik en metertype in" niet. Het invulscherm wordt niet zichtbaar.
Met MS Internnet Explorer werkt het bij mij wel.

Nog een puntje van aandacht:
Leverancier Vandebron heeft geen reviews (0), maar wel 5 sterren.

[ Voor 22% gewijzigd door cohn op 11-05-2017 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-10 15:36
De tijd voor deze actie is wel erg kort ("Inzenden kan tot en met 11 mei."), zeker aangezien de tool er nu uit ligt wegens de grote drukte is dat toch erg jammer.

Daarnaast wilde ik eigenlijk voor mijn nieuwe huis een berekening gaan maken, maar moet de Tweakers nu maar laten voor wat hij is en naar de concurrent gaan...

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-10 23:35
Arator schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 11:39:
We hebben momenteel alleen Nederlandse data. We kijken nog naarde Belgische markt, maar dat zal via een andere leverancier moeten.
ShadowLord schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:14:
De tijd voor deze actie is wel erg kort ("Inzenden kan tot en met 11 mei."), zeker aangezien de tool er nu uit ligt wegens de grote drukte is dat toch erg jammer.

Daarnaast wilde ik eigenlijk voor mijn nieuwe huis een berekening gaan maken, maar moet de Tweakers nu maar laten voor wat hij is en naar de concurrent gaan...
Omdat de tarieven bewegelijk zijn kunnen we dit maar gedurende een dag doen. De berekening moet bij elke wijziging opnieuw worden gedaan. Dus het is 'now or never' als je de Nest wil winnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
zeef schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:09:
Omdat de tarieven bewegelijk zijn kunnen we dit maar gedurende een dag doen. De berekening moet bij elke wijziging opnieuw worden gedaan. Dus het is 'now or never' als je de Nest wil winnen. ;)
In Chrome doet de vergelijker het wel, maar in Firefox wil hij niet meer :s Hij blijft hangen op het weergeven van de 3 geanimeerde blokjes en geeft dus geen overzicht van de tarieven.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-10 23:35
ShadowLord schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:26:
[...]

In Chrome doet de vergelijker het wel, maar in Firefox wil hij niet meer :s Hij blijft hangen op het weergeven van de 3 geanimeerde blokjes en geeft dus geen overzicht van de tarieven.
Kan het zijn dat je een adblocker hebt draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
zeef schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:32:
[...]

Kan het zijn dat je een adblocker hebt draaien?
Ja en nee. Op mijn werk worden veel ads geblackholed (doubleclick is er een van, altijd een gedoe om acties te bekijken want die linken via doubleclick...). Maar ik heb een Tweakers abonnement, dus ik zou sowieso geen ads mogen zien.

Inmiddels ben ik denk ik wel achter de bug, want Chrome is er ook mee gestopt. Voor de 2e berekening had ik een foutje (juiste gezin, maar verkeerde adres) en ben met de 'back' knop van de browser terug gegaan om dit aan te passen. En nu werkt het niet meer.

De site draaien in een incognito tab fixed het, dus ik vermoed dat de cookies wat in de war zijn geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:18

Fiber

Beaches are for storming.

Gezin 1:
Tom en Ibrahim wonen samen in het centrum van Amsterdam (postcode 1015 GZ en huisnummer 84, 1 hoog).

Gezin 2:
Gert en Marjan wonen met hun twee kinderen in Winschoten (postcode 9674 CP en huisnummer 69) en hebben vier zonnepanelen op hun dak.
Hoe lang hebben jullie over die namen, plaatsen en gezinssamenstellingen nagedacht...? Kan het nog politiek correcter...? ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaquesparblue
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-09 18:14
Fiber schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 18:50:
[...]

Hoe lang hebben jullie over die namen, plaatsen en gezinssamenstellingen nagedacht...? Kan het nog politiek correcter...? ;)
Jawel hoor, de mythe van "groene stroom" wordt ook nog eens door je strot geduwd. Aanbiedingen die "grijs" zijn worden angstvallig grijs gehouden en de verkoop niet gefaciliteerd. Naast de SJW-gekkies moet je immers ook de milieu-gekkies tevreden houden.
weten we maar al te goed dat prijzen vergelijken in ons bloed zit.
Ga gewoon eens technologie testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twixx
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
In de titel even .plan vervangen door .advertorial.

9x Canadian Solar + Enphase IQ7+ 3,4 kWp ZZW 20º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 25º
4x Yingli + Enphase IQ7 1 kWp ZZW 90º

Pagina: 1