Ik heb de sourcecode van de ECCp client gedownload en ik wou hem rebuilden met Visual C++ 6.0. Maar nu krijg ik een error dat het bestand 'inv_p109.c' niet bestaat
Weet iemand hier iets vanaf? En is iemand het al gelukt om de client te rebuilden??
Verwijderd
Ik heb ook de source eens afgehaald en eens in rondgekeken, maar moet nog proberen een build doen...
Zal voor later op de dag zijn waarschijnlijk...
I'll keep you informed
<edit>
Heb net build gedaan, die file zit inderdaad niet bij de sourcecode, en da's een probleem natuurlijk...
Maar we zouden geen freaks zijn als we de oplossing niet zagen (
): er zit een file bij in de directory \asm\x86_intel met als naam invp109.asm of zo. Maak daar inv_p109.asm van als dat niet zo zou zijn. Als je nu een project wil compileren met VC++, moet je in 'Asm Files' die file gaan toevoegen, klik dan rechts, settings, custom build, en stel die net zo in als de andere asm files. Build, and smile

</edit>
Zal voor later op de dag zijn waarschijnlijk...
I'll keep you informed
<edit>
Heb net build gedaan, die file zit inderdaad niet bij de sourcecode, en da's een probleem natuurlijk...
Maar we zouden geen freaks zijn als we de oplossing niet zagen (
</edit>
tnx, ik zal het ff gaan proberen.
ik had er eerst een dummy-file van gemaakt, maar dat werkte niet echt (een hoop andere errors
)
ik had er eerst een dummy-file van gemaakt, maar dat werkte niet echt (een hoop andere errors
Yep het is gelukt. Ik heb nu een mooier icon (nog steeds niet vet, maar een grappig logo van ons subteam) en ik heb te titels veranderd.
Dan het snelheidsverschil
:
ThunderBird 900: 445 kIt/s ipv 420 kIt/s
Duron 800: 395 kIt/s ipv 370 kIt/s

Ik ga zo wel ff eentje voor DPC maken en een link hier zetten
(met een koe als logo
)
Dan het snelheidsverschil
ThunderBird 900: 445 kIt/s ipv 420 kIt/s
Duron 800: 395 kIt/s ipv 370 kIt/s
Ik ga zo wel ff eentje voor DPC maken en een link hier zetten
edit:
weet iemand een snelle server waar ik hem op mag gaan zetten?
weet iemand een snelle server waar ik hem op mag gaan zetten?
Verwijderd
Snelheidsverschil zit hem waarschijnlijk in het feit dat we die assembler-routine gebruiken in plaats van de C-routine...
En ik ben momenteel de GUI compleet aan het verbouwen, beetje meer op DPC gericht
Ik zal later wel eens wat screendumps posten hier.
Tja, een mens moet zich ergens mee bezighouden op deze hete zomerdagen he
En ik ben momenteel de GUI compleet aan het verbouwen, beetje meer op DPC gericht
Tja, een mens moet zich ergens mee bezighouden op deze hete zomerdagen he
Ik heb hem al klaar: ik heb alleen een webserver nodig. Ik heb de koe als logo
Hij is er (tnx to Zoiah):
http://eccp.zoiah.nl/eccp109wgi.exe
Die exe in je ECCp map zetten en die uitvoeren ipv eccp109w.exe
http://eccp.zoiah.nl/eccp109wgi.exe
Die exe in je ECCp map zetten en die uitvoeren ipv eccp109w.exe
Pagina: 1