het kan aan mij liggen maar volgens mij liggen de dolfijn.nl chatboxen al een tijdje plat je krijgt steeds dit te zien:
© Leper_Messiah © - O Nee !!!!! Is dit de enige box die nog up is ??!?!? GNAGNAGNA ! nou.... dan wordt het maar es tijd dat deze ook plat gaat.... ik vind namelijk dat dolfijn er iets aan moet doen.. aan die lange namen... ik vind dat dat niet kan hoor !! moet je nou zien wat ik teweeg breng !! Dat is toch lullig voor al die lieve leuke mensjes die gezelli willen chatten op dolfijn.... naja... dan zoeken ze maar een andere boxx
.... maar. ehm. volgens mij zullen ze er wel een keertje IETS aan doen... het rijst nu echt de pan uit... echt verschrikkelijk stom
... er zijn een aantal mensen die het hier met mij eens zijn (sys... loes
GJ !!!
) .... maar ja.... die wiet heeft me ook geen goed gedaan... mede door de wiet ligt deze box nu dadelijk helemaal plat (E) .... maja om een lang verhaal kort te maken..... ga ik nou maar voor de zekerheid een aantal prachtige grote W's neerzetten
... dan schiet het tenmisnte nog wat: op
en nog wat gezeiks - wie wou weer leuk zijn? best wel zielig (zijn de meeste hackers)
© Leper_Messiah © - O Nee !!!!! Is dit de enige box die nog up is ??!?!? GNAGNAGNA ! nou.... dan wordt het maar es tijd dat deze ook plat gaat.... ik vind namelijk dat dolfijn er iets aan moet doen.. aan die lange namen... ik vind dat dat niet kan hoor !! moet je nou zien wat ik teweeg breng !! Dat is toch lullig voor al die lieve leuke mensjes die gezelli willen chatten op dolfijn.... naja... dan zoeken ze maar een andere boxx
en nog wat gezeiks - wie wou weer leuk zijn? best wel zielig (zijn de meeste hackers)