Mijn grote vraag is: is het goed om te wachten op Ryzen 3? Weet iemand meer over de release date? En natuurlijk, zou dit een goede build zijn?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vrij normale games gaan doen zoals: GTA V, CS:GO en Cities Skylines. Ook wil ik 720p 30fps kunnen streamen (tijdens het gamen) hiervoor wil ik best mijn settings even voor omlaag zetten. Ook wil ik wat verder gaan me Photoshop en Premiere Pro.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het wordt misschien een uitdaging, maar rond de 580, max 600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een 24" monitor van Asus (HDMI, VGA, DVI-D). Ook heb een set gaming gear van Cooler Master. Daarvoor is alleen USB voor nodig dus dat moet goedkomen denk ik. Ik heb ook nog recent een 1TB Seagate Expansion gekocht. Deze wil ik gaan gebruiken voor alles dat niet nodig is om op de SSD van mijn build te gaan zetten, hij heeft wel USB 3.0 nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ryzen 3 1200x?
De nieuwe case van cooler master: masterbox lite 5 nieuws: Cooler Master introduceert MasterBox Lite 5-budgetbehuizing
Ik twijfel trouwens ook nog over de rx570, of ik niet beter een gtx970 op v&a Kan scoren, of een nieuwe rx580 voor 230 op de pricewatch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope. Het zou wel leuk zijn als ik een AMD build kan gaan bouwen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ehhhh.... Nee denk ik. Zolang ie alles aankan wat ik heb aangegeven bij de eerste vraag.
Ga je overklokken?
Denk het niet. Weet namelijk niet of dat überhaupt kan met dit mobo, of de cpu dat leuk vindt. Dus denk het niet nee.
Wat verwacht je van ons?
Een reactie of wat commentaar op mijn lijst het liefst. Of evaringen. Misschien meer info over Ryzen 3.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vrij normale games gaan doen zoals: GTA V, CS:GO en Cities Skylines. Ook wil ik 720p 30fps kunnen streamen (tijdens het gamen) hiervoor wil ik best mijn settings even voor omlaag zetten. Ook wil ik wat verder gaan me Photoshop en Premiere Pro.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het wordt misschien een uitdaging, maar rond de 580, max 600.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een 24" monitor van Asus (HDMI, VGA, DVI-D). Ook heb een set gaming gear van Cooler Master. Daarvoor is alleen USB voor nodig dus dat moet goedkomen denk ik. Ik heb ook nog recent een 1TB Seagate Expansion gekocht. Deze wil ik gaan gebruiken voor alles dat niet nodig is om op de SSD van mijn build te gaan zetten, hij heeft wel USB 3.0 nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ryzen 3 1200x?
De nieuwe case van cooler master: masterbox lite 5 nieuws: Cooler Master introduceert MasterBox Lite 5-budgetbehuizing
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | ASRock A320M-DGS | € 56,50 | € 56,50 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 570 Gaming 4G | € 195,50 | € 195,50 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 19,95 | € 19,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 54,85 | € 54,85 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 93,96 | € 93,96 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 471,76 | |
Ik twijfel trouwens ook nog over de rx570, of ik niet beter een gtx970 op v&a Kan scoren, of een nieuwe rx580 voor 230 op de pricewatch.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope. Het zou wel leuk zijn als ik een AMD build kan gaan bouwen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ehhhh.... Nee denk ik. Zolang ie alles aankan wat ik heb aangegeven bij de eerste vraag.
Ga je overklokken?
Denk het niet. Weet namelijk niet of dat überhaupt kan met dit mobo, of de cpu dat leuk vindt. Dus denk het niet nee.
Wat verwacht je van ons?
Een reactie of wat commentaar op mijn lijst het liefst. Of evaringen. Misschien meer info over Ryzen 3.
Alvast bedankt!
[ Voor 3% gewijzigd door Sjoer-dini op 10-05-2017 22:04 . Reden: De rml lijst deed een beetje raar :/ ]