YouTube kijkers (trekken), waar zit nu de clue?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-10 07:14
Ik heb twee gelijksoortige video's over 2 gokautomaten die ik thuis staan heb. De 2e zie je nog regelmatig staan in de gokhallen, de 1e is zo'n zeldzaam exemplaar dat je er zelfs niet eens een normale foto van kunt vinden (en dan heb ik het niet over de Tanzoo computerversies of die paar foto's van mezelf), maar tot m'n stomme verbazing trekt de Steptimer video over de 4.000 kijkers en de Lucky Devil blijft op nog geen 100 steken.

Mijn vraag aan de YouTube kenners, waar zit nu dit verschil in? Waarom wordt die Step Timer video zo vaak bekeken en die Lucky Devil video juist niet, terwijl die Lucky Devil veel zeldzamer is. Alsof een groep mensen rondom een Opel Astra gaat staan kijken terwijl er 20 meter verderop een mooie jaren 40, 50 kever staat.
De tags zijn ongeveer hetzelfde, ik verwijs bij beide kasten naar een 'dikke jackpot'. De Lucky Devil gaat zelfs helemaal naar 1.000 punten, de Step Timer juist niet. Wel is het zo als je "Step Timer" invoert op YouTube dat gelijk de 1e video deze video laat zien. Dat is bij "Lucky Devil" zeker niet het geval. Maar is dat de oorzaak? En zo ja, hoe krijg ik meer bezoekers naar die Lucky Devil video?

Ik vind zelf persoonlijk de Lucky Devil nog leuker ook dan de Step Timer. Met z'n geluidjes en met z'n wild functie. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-10 20:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Paar dingen:
- Je eerste video is rechtop gefilmd (of ziet er zo op de thumbnail uit)
- Je eerste video heeft (3de video) in de titel, dat 'trekt' niet echt
- 1000 punten zegt de meesten (mij ten minste niet) minder dan een Jackpot ;)

Maar goed, ik zit hier zelf ook veel mee te sukkelen. Één 5 jaar oude video trekt nog steeds iedere maand 10.000 weergaven, terwijl andere waar ik ontzettend veel moeite in heb gestoken er maar een 1000 per maand halen. Ach ja, kruip zo wel dichterbij het miljoen aan weergaven :+

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
kuusj98 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:10:
Paar dingen:
- Je eerste video is rechtop gefilmd (of ziet er zo op de thumbnail uit)
- Je eerste video heeft (3de video) in de titel, dat 'trekt' niet echt
- 1000 punten zegt de meesten (mij ten minste niet) minder dan een Jackpot ;)

Maar goed, ik zit hier zelf ook veel mee te sukkelen. Één 5 jaar oude video trekt nog steeds iedere maand 10.000 weergaven, terwijl andere waar ik ontzettend veel moeite in heb gestoken er maar een 1000 per maand halen. Ach ja, kruip zo wel dichterbij het miljoen aan weergaven :+
Dank je, ik ga wat veranderingen in de titel doen van de 1e video. Beide video's zijn liggend gefilmd alleen video 1 heb ik gecropped (om wat voor onbekende reden) dan ook.

Ik zie ook vaak bij rechtopstaande video's dat de omringende zwarte balken een beetje een blur zijn van het bestaande beeld. Ik heb even lopen kijken bij de YouTube settings, maar kan niet zo 1,2,3 een dergelijke instelling vinden. Iemand een suggestie daarvoor? (Al is het alleen maar om die zwarte balken te vullen).

Ik kan natuurlijk ook gewoon een custom thumbnail maken, met een gokhal op de achter grond en deze machine op de voorgrond. Ook nog geen gek idee. Ik ga even rommmelen..... :)

[ Voor 23% gewijzigd door Snowwie op 10-05-2017 21:47 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

VVS videos bekijk ik niet snel. Dus als er een alternatief is zal ik eerder daar naar kijken. Geen idee of de rest van de internettende mensheid ook zo denkt, maar dat zou wel eea verklaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Ligt het wel aan de filmpjes zelf? Men komt doorgaans op een filmpje doordat men zoekt. Is een zeldzame kast, hoe interessant ook, niet ook een onbekende kast? En dus ook een weinig gezochte?

[ Voor 9% gewijzigd door Thijsmans op 10-05-2017 21:51 ]

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-10 12:06
Omdat veel mensen vast goeie herinneringen hebben van de Steptimer.

Leuke kast overigens wanneer het begint te geven 😆.

[ Voor 6% gewijzigd door beezjeh op 10-05-2017 22:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeanke117
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 10-10 12:42
Misschien hadden de mensen verwacht dat er een soort hack werd uitgevoerd op die steptimer aangezien die ook in de gokhallen nog steeds staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Joh, denk je niet dat als we hier het antwoord op wisten dat er hier allemaal Youtube celebrities zouden zitten? 8)7

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Thijsmans schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:50:
Ligt het wel aan de filmpjes zelf? Men komt doorgaans op een filmpje doordat men zoekt. Is een zeldzame kast, hoe interessant ook, niet ook een onbekende kast? En dus ook een weinig gezochte?
Het zou best kunnen zijn. De "Lucky Devil" is er maar een paar jaar geweest, van midden tot eind jaren 90 dacht ik zo, terwijl de Step Timer in 2001 werd geintroduceerd en deze kast vindt je nog steeds in de amusementshallen.

Aan de andere kant, de Lucky Devil is wel een mooie kast, tenminste, hij is mooi om te zien, het spelconcept is mooi, de geluiden zijn mooi, de snelheid is precies goed. Althans naar mijn mening. En ik had juist verwacht, omdat je deze kaste nergens meer tegenkomt, zelfs geen foto op het internet!!!, zo zeldzaam zijn ze blijkbaar, dat ik dacht dat juist dit filmpje wel wat vaker zou worden bekeken dan de Step Timer. De Step Timer kun je nog dagelijks bespelen in de meeste hallen.

Maar serieus, afgezien van een Tanzoo clone variant en een aantal foto's van mezelf vindt je nergens op internet een foto van deze gokautomaat. Dat je de automaat op zichzelf al moeilijk kunt vinden is tot daar aan toe, maar dat er zelfs geen foto van zijn op het internet? Dat is wel heel apart.

Wie mij een ECHTE foto kan laten zien van een Lucky Devil, en niet een foto van mijn Lucky Devil en ook niet een plaatje van de Tanzoo emulatie versie, die krijgt van mij een eervolle vermelding bij de betreffende video van de Lucky Devil. "Met dank aan username van Tweakers.net". Dan maak ik ook nog weer weer een beetje reclame voor Tweakers, vinden ze vast niet erg. :)

Maar wat is jullie mening over de aanpassing van de 1e video? De zwarte balken zijn verdwenen, op de achtergrond is een hal zichtbaar, wel enigszins geblurred en ik heb 2x de woorden Jackpot in het plaatje gedeponeerd. :)

Het is overigens ook een hele kluif om een werkende fruitautomaat fatsoenlijk in beeld te krijgen. Je zit vooral met lichtval. Je moet rekening houden met reflecties op de glasplaat, het moet niet te donker zijn omdat de rest van de kast niet meer te zien is, het moet niet te licht zijn omdat anders de lichteffecten weer niet te zien zijn. De geluidsbron moet goed zijn. De vorm van een gokkast zorgt er van nature voor dat je eigenlijk staande opneemt, maar dat is niet de natuurlijke vorm van een monitor, die meestal 'ligt', dus idd dat is niet zo lekker.

[ Voor 70% gewijzigd door Snowwie op 10-05-2017 22:58 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

hmmm ik vind je video's bagger .. leuk als ik herrinerringen aan een gok automaat had ..

aan het beeld ligt het niet, (iets overbelicht naar mijn mening)

in dit geval de populariteit v.d kast .. waarom je hits krijgt j/n gok ik

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
vso schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 23:53:
hmmm ik vind je video's bagger ..
Oke, dat mag, mijn YouTube pagina bevat meerdere subcategorieen, genoeg onderdelen wat je niks aan vind en misschien andere dingen weer wel.
leuk als ik herrinerringen aan een gok automaat had ..
Nou ja, weet je, er zijn weinig tot eigenlijk geen videobeelden op YouTube, zelfs niet van de al 16 jaar staande Step Timer. Dat komt misschien ook omdat niet iedereen zo happig is om zichzelf te willen associëren met gokautomaten.
aan het beeld ligt het niet, (iets overbelicht naar mijn mening)
Dat klopt, maar dat was noodzakelijk omdat een gokkast net een kerstboom is. Op het moment dat ie weinig doet is ie zodanig donker dat je erg weinig ziet. Nu zie je tenminste duidelijk alle symbolen, alle zinnen en speluitleg en ook de lichteffecten van de kast zelf.
in dit geval de populariteit v.d kast .. waarom je hits krijgt j/n gok ik
j/n...? :?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Waar komen de clicks vandaan? De video titels (en kasten) zijn Nederlands, dus je publiek ook? Mocht je veel internationale clicks krijgen zou je de titel wellicht in het Engels kunnen zetten?

Als die ene kast zo zeldzaam is zou ik dat in de titel vermelden denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 21:12
VVS zal ik zelf nooit zo snel aanklikken inderdaad. Misschien ligt het ook aan de tags die je hebt meegegeven aan je video's?

Misschien dat die zeldzame kast inderdaad minder bekend is waardoor deze minder wordt bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:05
DedSec85 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 08:33:
VVS zal ik zelf nooit zo snel aanklikken inderdaad. Misschien ligt het ook aan de tags die je hebt meegegeven aan je video's?
VVS?

[ Voor 16% gewijzigd door Ryan_ op 11-05-2017 09:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
YouTube heeft volgens mij een duister script waarmee het video's aanraadt aan overige youtubers. Zo heeft een filmpje op youtube van een treinovergang bij Laag Zuthem (een mini-dorpje in de buurt van Zwolle) >1 mln views terwijl andere views van die youtuber misschien 10k views hebben. Stond laatst een artikeltje over in de metro. Ik heb 2 van zijn filmpjes bekenen, maar het zijn gewoon hele "suffe" filmpjes van een trein die voorbij komt. Net als bij jou zit er verder weinig onderscheid in de filmpjes zelf. Waarom de een nu zo populair is wist niemand.
VVS = vertical video syndrome. Het lijkt normaal om je telefoon rechtop te houden tijdens het filmen maar bij het terugkijken op tv / youtube ziet het er niet uit.

[ Voor 8% gewijzigd door Tehh op 11-05-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-10 21:12
Vertical Video Syndrome :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:54

OB1

Wat ik in het algemeen zou aanraden is om met enige regelmaat video's te uploaden. Dus niet bijvoorbeeld 1 week niks en vervolgens 3 op een dag. Verder is Youtube gewoon een grind, zolang je leuke en goede content zal blijven maken, groeit je kanaal vanzelf wel en ja, dat gaat een hoop tijd kosten.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je iets hebt wat ergens anders niet te vinden is en toch geregeld gezocht wordt dan is de kans tegenwoordig, met dank aan Google en Youtube, groot dat ze bij jou uitkomen.

Voor de rest is het dus proberen als eerste met "iets nieuws" (en interessants/leuks) nieuwe mensen te bereiken of voor een deel jezelf groot bluffen door te adverteren.

Wat je veel ziet tegenwoordig is mensen die overdreven enthusiast doen en zo mensen als het ware vangen en mee slepen. Vooral druk doen met verspringende beelden en geluiden en er een sensatie van maken.
In jouw geval, geen idee. Volgens mij is het een heel kleine doelgroep die je nauwelijks bereikt.

Kunt natuurlijk op Tweakers adverteren in de vorm van een vraag waar iedereen het antwoord op weet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Als je serieus wilt beginnen,
- een format (hoe verloopt een filmpje)
- intro (hoeft niet mag)
- watermerk
- gesproken of tekst ..
- in je "omschrijving" links naar -- specifiek gedeelte v.d video (dus jump naar 1:15 voor .. xy.z)
- welke bezoekers trek je aan (NL only of world.. en welke taal dus)

Maak het wel je eigen stijl, let vooral op hoe anderen op commentaar reageren ..
Snowwie schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 00:50:
[...]

Oke, dat mag, mijn YouTube pagina bevat meerdere subcategorieen, genoeg onderdelen wat je niks aan vind en misschien andere dingen weer wel.
Zo bedoelde ik het niet, jij vraagt waarom je kijkers trekt... afgezien dat ik het inhoudelijk niet intressant vind (en ja inderdaad meerdere onderwerpen die me wel boeien) .. denk ik dat er vele verbeteringen mogelijk zijn die je video's meer kijkers kan brengen..
Nou ja, weet je, er zijn weinig tot eigenlijk geen videobeelden op YouTube, zelfs niet van de al 16 jaar staande Step Timer. Dat komt misschien ook omdat niet iedereen zo happig is om zichzelf te willen associëren met gokautomaten.
hmmm je zal niet zo rijk worden als een treitervlogger / kind met hamsters of andere onzin .. maar het lijkt me sterk dat gokkasten taboe zijn zeker gezien de huidige maatschappij .. dus meer hits genereren dan dit lijkt me niet onmogelijk.
Dat klopt, maar dat was noodzakelijk omdat een gokkast net een kerstboom is. Op het moment dat ie weinig doet is ie zodanig donker dat je erg weinig ziet. Nu zie je tenminste duidelijk alle symbolen, alle zinnen en speluitleg en ook de lichteffecten van de kast zelf.
"Goed gereedschap is het halve werk" zo luid vermoedelijk een spreekwoord ;)

Je kan als je serieus aan de slag hiermee wilt eens beginnnen met je te verdiepen in filters dit kan low budget met een zonnebril voor de lens (getaped), software matig met kleurenbalans .. ik weet niks van gokkasten of proffesionele digitale film/foto meuk. Maar ik weet 100% zeker dat "there is a video about it" op het besproken video website te vinden is >:)
j/n...? :?
Aangezien ik gok moet je zelf ff de juiste conclusie aankruisen ;)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Die gokkasten zijn maar een vrij klein onderdeel van mijn YouTube pagina. Ik focus me meer op computer gerelateerde zaken en ik heb twee brand accounts, eentje waarbij ik mee enkel en alleen bezig houdt met het Sandbox programma Sandbox Universe 2, onder de naam "Chaos Theory" en "Het leven van Lammert Grofsmid". Die zijn dan weer hier te vinden:

Chaos Theory

Het leven van Lammert Grofsmid.

Het is niet zo zeer specifiek hoe je meer kijkers naar je kanaal kunt lokken, maar eigenlijk zoek ik de reden waarom er zoveel verschil zit in de filmpjes in TS, waarbij de ene filmpje maar 100 views heeft en de andere 4000 views, dat terwijl de filmpjes heel erg op elkaar lijken en gaan over hetzelfde onderwerp.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Snowwie Ik denk dat je voor het krijgen van meer views toch iets populairdere video's zult moeten maken. Wat ik zou gauw zie is dat jouw video's allemaal erg droog en statisch zijn. Mensen houden juist van energieke video's met een hoop humor. Dus misschien kun je daar iets aan verbeteren? Ook zou ik de titels een beetje commerciëler maken, want dat trekt ook mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
In de tijd dat ik bij een gokhal werkte waren er "illegale" instructies in omloop ( onzinboekjes :+ )
Voor een 200 euro kreeg je dan 'het verloop' te zien van de rollen.

De truc was om alleen onderspel te spelen, en niet de verdubbelaars, bonuskansen whatever ( bovenspel ) te gebruiken ( true fact )

In die tijd was de wettelijke regel dat elke kast minimaal 70% moet uitbetalen per 24u
De grap van die regel was, dat dat op het onderspel werd geeikt, eventuele winsten die je naar boven zette, telde mee in die uitkering
De 24u regel was echter pure draaitijd van de rollen ( wederom onder )
De "professors" die bij ons kwamen om te spelen, aasden dan ook continu op die kasten steptimer en aanverwanten zeker )
Er werden zelfs 'smeergelden' geboden om de tijden bij te houden dat iemand speelde ( en ontslag als je die aanneemt )

tl;dr :+
Ik vermoed dat jouw filmpjes bekeken worden om de cyclus aan te leren / herkennen
Aangezien de de luckydevil op bovenspel speelde, is die niet interessant genoeg

my 2 cts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:20
Kwestie van vraag (hoeveel wordt er gezocht naar een onderwerp - en dus de woorden in je titel) en aanbod (hoeveel mensen bieden filmpjes over dit onderwerp aan). Bij veel aanbod moet Google/YouTube bepalen wie bovenaan komt te staan en dat wordt bepaald op basis van een algoritme (o.a. thumbs-up, reacties, hoe lang bekeken, channel wat erbij hoort etc.). Dus eigenlijk de kwaliteit van je video (en hoe goed deze bij het onderwerp past) aan de hand van verschillende variabelen - die vrij logisch zijn lijkt me.
Dat kun je faken, en deels beïnvloeden. Dat laatste bijvoorbeeld door de video's te pushen op andere sites (embedden), maar voornamelijk gaat het dus om gewoon een filmpje te plaatsen dat er goed uit ziet en dat aansluit bij het onderwerp.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:28
Snowwie schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:04:
Ik heb twee gelijksoortige video's over 2 gokautomaten die ik thuis staan heb. De 2e zie je nog regelmatig staan in de gokhallen, de 1e is zo'n zeldzaam exemplaar
...en je vind het serieus gek dat een onbekend ding minder views trekt dan iets wat mensen wel kennen?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 15:34:
@Snowwie Ik denk dat je voor het krijgen van meer views toch iets populairdere video's zult moeten maken. Wat ik zou gauw zie is dat jouw video's allemaal erg droog en statisch zijn. Mensen houden juist van energieke video's met een hoop humor. Dus misschien kun je daar iets aan verbeteren? Ook zou ik de titels een beetje commerciëler maken, want dat trekt ook mensen.
Dat klopt, ik heb mij enigszins laten inspireren door de YouTube gebruiker "Druaga1". Zoek em maar eens op en bekijk maar eens hoe hij zijn video's presenteert. Nu is het wel zo dat Engels voor hem zijn voertaal is. Voor mij is dat niet het geval en dat maakt het lollig maken een video soms knap lastig. Ik ken een aardig woordje Engels maar de filmpjes die ik maak doe ik allemaal on-the-fly, zonder enige vorm van scripting. Ik kan dat trouwens ook niet, want dat zou betekenen dat ik vanaf een blaadje tekst moet lezen en tegelijkertijd handelingen op het scherm moet verrichten. Heb ik geprobeerd, dat werkt niet. Als je trouwens op mijn YouTube site kijkt bij de Tutorials & Information dan zul je merken dat ik steeds vaker gewoon zelf commentaar geef. In het begin gebruikte ik teksten, maar dit was veel te veel werk. Praten gaat nu eenmaal sneller. Alleen fouten kun je tijdens een 'live' opnamen niet corrigeren. Dat kan met tekst weer wel. Voor mij is het oefening baart kunst, ik denk dat ik me redelijk verstaanbaar kan maken in het Engels.
Paul schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 16:29:
[...]
...en je vind het serieus gek dat een onbekend ding minder views trekt dan iets wat mensen wel kennen?
Eerlijk gezegd wel, als er maar 1 filmpje van de Lucky Devil op YouTube staat en totaal geen informatie of foto's van de kast dan zou een iemand die er naar zoekt sneller bij uit komen dan bij de Step Timer variant. Aangezien de Step Timer nog veel voorkomt, er genoeg informatie over te vinden valt en er nog duizenden staan in de gokhallen.

Aan de andere kant, misschien heb je ook wel gelijk. Het zou kunnen betekenen dat ik hier een automaat staan heb die zo zeldzaam is dat ie wel eens geld waard kan worden. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Snowwie op 11-05-2017 20:50 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat iets niet of nauwelijks te vinden is op internet kan ook gewoon komen omdat er gewoon totaal geen interesse is natuurlijk, of het dermate niche is dat je heel blij mag zijn met views die je nu al hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:20
Snowwie schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 20:47:
[...]

Eerlijk gezegd wel, als er maar 1 filmpje van de Lucky Devil op YouTube staat en totaal geen informatie of foto's van de kast dan zou een iemand die er naar zoekt sneller bij uit komen dan bij de Step Timer variant. Aangezien de Step Timer nog veel voorkomt, er genoeg informatie over te vinden valt en er nog duizenden staan in de gokhallen.

Aan de andere kant, misschien heb je ook wel gelijk. Het zou kunnen betekenen dat ik hier een automaat staan heb die zo zeldzaam is dat ie wel eens geld waard kan worden. :)
Ik denk dat er gewoon erg weinig mensen die interesse hebben in een totaal onbekende gokkast. Echt heeeeel weinig mensen. En als van die enorm weinig mensen er maar een heul klein percentage een filmpje (waaaaarom?) wil zien van die totaal onbekende gokkast, dan resulteert dat in om en nabij heeeeel weinig views. Lijkt me best wel logisch.

Je kunt via https://adwords.google.nl/KeywordPlanner (gratis Google AdWords account vereist) ongeveer zien hoeveel mensen zoeken (in Google) naar een bepaalde zoekterm. Maar besef je wel dat een zoekterm meerdere zaken kan betekenen. Zo is Lucky Devil o.a. ook een film, meerdere tattoo-shops en fotografiebedrijf.

Ik weet niet wat je voor die kast betaald hebt, maar zeldzaam betekent niet meteen duur en gewild. Zeldzaam kan ook totaal oninteressant betekenen (heb ik geleerd van Pawn Stars 8)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:33
Misschien wordt 'Devil' wel gefilterd in sommige omgevingen? Of geeft 'Devil' een andere context dan een gokautomaat ;)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
barrymossel schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:23:
Ik denk dat er gewoon erg weinig mensen die interesse hebben in een totaal onbekende gokkast. Echt heeeeel weinig mensen. En als van die enorm weinig mensen er maar een heul klein percentage een filmpje (waaaaarom?) wil zien van die totaal onbekende gokkast, dan resulteert dat in om en nabij heeeeel weinig views. Lijkt me best wel logisch.
Is heel goed mogelijk, maar..zie quote bij de laatste quote:
Je kunt via https://adwords.google.nl/KeywordPlanner (gratis Google AdWords account vereist) ongeveer zien hoeveel mensen zoeken (in Google) naar een bepaalde zoekterm. Maar besef je wel dat een zoekterm meerdere zaken kan betekenen. Zo is Lucky Devil o.a. ook een film, meerdere tattoo-shops en fotografiebedrijf.
Dat klopt ook, "Lucky Devil" is een wat meer generieke term dat meerdere betekenissen kan hebben dan "Step Timer". Wat voor associaties kun je nu nog verder bedenken met het woord "Step Timer", ja een soort loopband een timer er op of zo? "Steps" kunnen verwijzen naar stappen.
Ik weet niet wat je voor die kast betaald hebt, maar zeldzaam betekent niet meteen duur en gewild. Zeldzaam kan ook totaal oninteressant betekenen (heb ik geleerd van Pawn Stars 8)).
De Lucky Devil was 300 euro. Ik heb wel wat nauwe contacten met mensen die veel in automaten handelen, maar wat je vaak ziet gebeuren is dat ook heel veel van die wat oudere kasten naar het buitenland gaan en daar worden omgebouwd. Dat zie je ook heel veel met wat oudere auto's gebeuren. Op een bepaald moment worden die auto's (en ook die gokkasten) hier in Nederland zeldzamer. Of dat dan een kwestie is van dat zo'n automerk (of gokkasttype) niet gewenst is, of dat het komt doordat men vanuit het buitenland juist heel erg geïnteresseerd is, kan ik niet inschatten. En dan helemaal niet wat dat betekend voor de waarde van de nog overgebleven "exemplaren" hier in Nederland. Ik heb meer gokkasten in huis staan waar je ook niet zoveel meer van kunt vinden op Markplaats. Die Step Timer die kun je nog wel her en der krijgen, hetzelfde geldt voor de Jolly Joker. De Fruit Magic wordt al iets lastiger, maar komt heel af en toe ook eens voorbij, maar de Kings Club is ook zo goed als niet meer te verkrijgen. Dan moet je echt toevallig tegen eentje aanlopen.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik denk dat op die tweede video meer gokkers afkomen die video's afgaan over de kast waar ze op spelen. Op zoek naar truuks om te winnen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Pagina: 1