Hallo allemaal,
Ik ben (nog steeds) op zoek naar een goede laptop en ik heb jullie advies/ervaring nodig!!
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil programma's gaan gebruiken als photoshop, illustrator en indesign. Daarnaast wil ik video's kunnen bewerken zoals vlogs en spellen kunnen spelen als Heroes of the storm en League of Legends.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Tussen de €0,- en €1300,-
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Heen en weer naar vrienden misschien om te gamen, verder niet echt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb niet echt voorkeur voor een merk, zolang de beeldkwaliteit goed is en het zware programma's kan draaien ben ik tevreden.
Ik heb wat specificaties op kunnen zoeken wat betreft de programma's die ik wil gaan gebruiken
(niet specifiek voor apple omdat dit voor zover ik weet boven mijn budget valt):
- min. Intel core I5 of hoger
- windows 10 64-bit
- 8 GB RAM of hoger
- het liefst boven 150 gb ruimte op harde schrijf of hoger
- 15 inch scherm of 17 inch, daar ben ik eerlijk gezegd nog niet uit
- Nividia GeForce gtx 650 of amd radeon hd 7790 of beter
In mijn zoektoch kwamen de HP Pavilion en Asus ROG Strix het meeste naar boven, heeft iemand hier ervaring mee?
Eigenlijk wil ik het liefst een laptop die redelijk te vergelijken valt in zijn prestaties etc. aan een Macbook pro. Dit omdat deze laptops graag gewild zijn in de grafische sector, hoewel er ook laptops schijnen te zijn met Windows die erg in de buurt komen.
Bij voorbaat bedankt
Ik ben (nog steeds) op zoek naar een goede laptop en ik heb jullie advies/ervaring nodig!!
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik wil programma's gaan gebruiken als photoshop, illustrator en indesign. Daarnaast wil ik video's kunnen bewerken zoals vlogs en spellen kunnen spelen als Heroes of the storm en League of Legends.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Tussen de €0,- en €1300,-
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Heen en weer naar vrienden misschien om te gamen, verder niet echt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb niet echt voorkeur voor een merk, zolang de beeldkwaliteit goed is en het zware programma's kan draaien ben ik tevreden.
Ik heb wat specificaties op kunnen zoeken wat betreft de programma's die ik wil gaan gebruiken
(niet specifiek voor apple omdat dit voor zover ik weet boven mijn budget valt):
- min. Intel core I5 of hoger
- windows 10 64-bit
- 8 GB RAM of hoger
- het liefst boven 150 gb ruimte op harde schrijf of hoger
- 15 inch scherm of 17 inch, daar ben ik eerlijk gezegd nog niet uit
- Nividia GeForce gtx 650 of amd radeon hd 7790 of beter
In mijn zoektoch kwamen de HP Pavilion en Asus ROG Strix het meeste naar boven, heeft iemand hier ervaring mee?
Eigenlijk wil ik het liefst een laptop die redelijk te vergelijken valt in zijn prestaties etc. aan een Macbook pro. Dit omdat deze laptops graag gewild zijn in de grafische sector, hoewel er ook laptops schijnen te zijn met Windows die erg in de buurt komen.
Bij voorbaat bedankt
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2017 05:09 ]