Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
Op vrijdag 06 juli 2001 08:50 schreef Twilight67 het volgende:
Ga je er mee fitnessen ?
Ik kan er ook niets aan doen, zo is die naam
Fan van Bokkiewokkie and the Three Degrees
"Choose life"
Verwijderd
als iemand mij verteld waar ik zo'n cdidentifier vandaan haal(die van nero doet het bij mij niet) dan check ik het wel uit
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Verwijderd
Maar hoe is bijvoorbeeld de bovenkant? Kun je die er zo vanaf krabben met je nagel inclusief datalaag of zit er nog een beschermend laagje plastic overheen? En als je ze tegen het licht houdt, kun je er dan zo doorheen kijken?
Maar wat ik uit de tekst opmaak zijn ze echt van Taiyo Yuden
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Ik post de resultaten dan nog wel zodat andere mensen er nog wat aan hebben
me is errug tevreden
|Yesterday is History, Today is a gift, Tomorrow a Mystery | M3 - LRAWD - Referral-link:https://ts.la/p66085
Verwijderd
Zien er zeker heel goed uit! Tenminste niet zo'n superdun laagje waar je zo doorheen kijkt en ook plastic bescherming aan de bovenkant zodat de datalaag niet supermakkelijk beschadigt of eraf bladdert na een half jaartje. Verder slikt idd elke audioplauer ze wel. Qua overburnen heb ik nog niet echt getest hoe ver ze gaan, maar 710MB haalden ze in elk geval wel
Verwijderd
spindels van 25 en 50 stuk.
Heb er zo'n 250 weggefikt, 2x een foutje gehad.(Xcdroast).
Kunt ze alleen niet ver overburnen,
bij 702MB houd't echt op.
Maar voor fl. 1,14 per CD mag men niet klagen, vind ik!
Verwijderd
1.14 per stuk? Ik zie ze voor 1.55 per stuk bij cdrwinnkel.
/me is dus ook geinteresseerd in die Tybotechs.
Is de prijs gestegen ?
Ik neem wel aan dat die Tybotechs beschrijfbaar zijn?
Verwijderd
Die spindels zijn klote te beschrijven. Die Taiyo's van Tybotech zijn misschien met label
Verwijderd
Per spindel zijn ze 61,-(50st)Op maandag 26 november 2001 03:31 schreef HlpDsK het volgende:
Klein schopje ..
1.14 per stuk? Ik zie ze voor 1.55 per stuk bij cdrwinnkel.
Als je 16 spindels neemt, kosten ze 57,- das dus 1,14 ps.
Dan ben je een aardige dealer, als je 16 spindels per x besteld
Het zijn idd erg goeie cd-r`s voor die prijs, kep ze zelf geprobeerd. Het enige wat ik niet weet is de houdbaarheid, dat moeten ze nog bewijzen.(kep dr niet zoveel vertrouwen in) Vergelijkbaar zijn de Taiyo Yuden cd-r`s (ook nog nooit probs mee gehad), daar kan je echter wel door heen kijken maar zijn nog goedkoper! (89,- 100 stuks).
Die Tybotechs komen wel uit de fabriek van Taiyo, maar zijn zeker geen Flipsen. De dye is van een ander type.
Het liefst heb ik ze helemaal zonder label, wegens het eventuele doorschijnen van mijn eigen label(zeker met overwegend witte labels)
Verwijderd
Verwijderd
Hmm, na zoeken op 'slim' zie ik ze ook staan
Verwijderd
Tis ook erg verwarrend: slim en ultraslim. Pas op welke je neemt, er zijn dus ook cases die net zo dik zijn als een cd-single en die worden vaak ook slim genoemd. Ik denk dat Opus daarom de echte slim dus ultraslim noemt.
Is je trouwens opgevallen dat Flipsen geen Silver Premium meer heeft.....`s ff kijkuh of dit zelfde kwaliteit is. Mijn eigen muziek moet toch echt op Silver Premium.
Verwijderd
Ik had gekeken bij de CDR's bij ze en in de info stond dat daar ook de cases los bij moesten staan. Stonden ze niet.
Ik heb net met de zoek-functie ze wel gevonden.
Weet je toevallig of die Tybotechs bij cdrwinkel in slimline, wel echt slimlines zijn?
Dus die plattere doosjes.
Trouwens .. wat is dan het verschil tussen slims en ultraslims?
Zo'n CD-single hoesje is namelijk ook wel wat platter dan een normale jewelcase.
Verwijderd
Het verschil tussen slim en ultraslim is dus de dikte; er kunnen 2 ultraslims in 1 normaal jewelcase-vakje, de slims passen precies niet in een vakje. Het is alleen jammer dat fabrikanten en handelaars dit door elkaar gebruiken, zodat het voor ons consumenten maar raden is wat er wordt aangekocht....
Ik heb trouwens ook dubbel-ultraslims en bijv 8-cd-cases (past in dubbelvak).
Verwijderd
Momenteel heb ik nog maar 3 CDR's. TDK's.
Maar ik vind ze veel ruimte vreten. Vandaar dat ik aan een spindel + slimline zit te denken.
En die Tybotechs lijken me dan ideaal.
- 80 minuten
- TY
- Slimline (slim volgens cdrwinkel)
Weet je of ze dus beschrijfbaar zijn?
Of moet ik gewoon op die gladde laag proberen te schrijven?
Jij hebt ze in je handen gehad, dus je weet hoe ze er uit zien.
Die slimcases zelf zijn zeker alleen doorzichtig plastic. Zonder simpele inlay of zo?
Verwijderd
Er kan geen inlay in, alleen maar een frontje.
Trouwens er staat "5,2mm" achter slimline, da zijn dus de goeie.
Verwijderd
Als het niet anders is kalk ik wel op het plastic, maar mooi is anders.
Zijn dat trouwens zilveren of blauwe CDR's?
Verwijderd
Maar wat moet je in godsnaam met zo`n lelijk velletje papier, heb je geen printer
Als je me vertelt hoe ik een plaatje moet invoegen hier, dan kan ik je laten zien hoe ze bij je binnen komen.
door een url te zetten tussen [img]en[/img]Op maandag 26 november 2001 18:44 schreef TheHaguez het volgende:
Ja er zit wel een frontje bij, die moet je omdraaien en dan kan je er op schrijven wat je maar wilt.....
Maar wat moet je in godsnaam met zo`n lelijk velletje papier, heb je geen printer
Als je me vertelt hoe ik een plaatje moet invoegen hier, dan kan ik je laten zien hoe ze bij je binnen komen.
Verwijderd
Toelichting: Linksboven het frontje
Rechtsboven achterkant van frontje
Linksonder het "ultraslim hoesje"
Rechtsonder een "dubbel ultraslim hoesje" (niet van Tybotech,maar ik wilde m toch ff laten zien, voor als je ECHT ruimtegebrek hebt
Tnx Cartman! ik ben
_██_
(ಠ_ృ)
Verwijderd
Nee ik heb geen printer. EN ik kalk toch maar met stift een naam er op .. meer hoeft niet. Een simpel velletje is dus genoeg.Op maandag 26 november 2001 18:44 schreef TheHaguez het volgende:
Ja er zit wel een frontje bij, die moet je omdraaien en dan kan je er op schrijven wat je maar wilt.....
Ik heb het over losse slimlines .. die hebben geen velletje zeker?
geen dankOp dinsdag 27 november 2001 01:38 schreef TheHaguez het volgende:
Ff kijkuh of t lukt....
Tnx Cartman! ik benmet je...
maar bij cdr winkel hebben ze ook mmore's nu 80min 24x en in slimcase, weet iemand of dat wat is? of zijn het nog steeds dezelfde k** cd's als een jaartje terug????
niet duur en precies wat ik zoek namelijk
Verwijderd
Dat klopt, maar misschien heb je wel een schaar en losse vellen papier of een oude Prive ofzoIk heb het over losse slimlines .. die hebben geen velletje zeker?
Daar kan ik je geen antwoord opgeven. Ik neem het risico niet iig, ik heb ze een aantal jaar geleden ook gehad, wat waren dat teringdingen zeg. Ik las wel laatst dat iemand er zeer over tevreden wasmaar bij cdr winkel hebben ze ook mmore's nu 80min 24x en in slimcase, weet iemand of dat wat is? of zijn het nog steeds dezelfde k** cd's als een jaartje terug????
Heb er zelf ook 200 (4x 50) gekocht op spindel. Bevallen me uitstekend!
Ik was op zoek naar Taiyo Yuden cd's op spindel, maar wel met een opdruk. (Silver/silver komt zo cheap-ass en teer over)
CDR-Winkel was de enigste die ze kon leveren
webOS all the way!
Ff, klein schopje, want de 20 Philips multispeed cd's die ik op de beurs heb gekocht, gaan er erg snel doorheen!Op maandag 26 november 2001 04:11 schreef TheHaguez het volgende:
Die Tybotechs komen wel uit de fabriek van Taiyo, maar zijn zeker geen Flipsen. De dye is van een ander type.
Klopt die quote nou? Want ik wil dus wel ongeveer dezelfde kwaliteit als Philips Silver ivm betrouwbaarheid van backups.
En dat cd-identifier, kost je dat ook een cd of kan ik een gebruikte cd bijvoorbeeld ook gebruiken?
oops, hele rare typefout
Oh, en maakt het ook uit of je Parrot of Tybotech neemt? Want 100 van beiden zijn incl. verzendkosten fl. 1.72 p.s.
Taiyo is 't enige waar ik en een aantal vrienden nog op
fikken...(Philips = ook vaak Taiyo volgens mij, kijk
maar eens met cdr-identifier)
Maar ik loop 11.1 op de 100...
Ik hoop dat iemand me die kan vertelen ik zit namelijk te twijfelen.
Heeft iemand iede
Enne van die cd opbergmappen zijn fijn. Caselogic bijvoorbeeld (wel prijzig) of een gewoon noname zoals ik heb voor 96 cd's 20 piek.
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.