Toon posts:

Bedreiging

Pagina: 1
Acties:
  • 1.039 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik schrijf dit bericht na aanleiding van een uit de hand gelopen verkoop op uw site.

na het plaatsen van mijn Samsung note 3 neo op v&a had ik al snel een koper gevonden.
In de advertentie stond dat er gebruiks sporen op de telefoon waren, wat logish is het is een 2e hands telefoon.
De persoon die hem gekocht heeft was na opsturing absoluut niet tevreden over de aankoop en wou een deal sluiten waarin hij een deel van het bedrag terug wou. hiermee was ik het echter niet eens. in de bijgevoegde afbeelding is te zien hoe deze persoon hier op gereageerd heeft. Dit vindt ik zelf niet een normale reactie en komt zeer zeker over als een bedreiging.

Ik hoop u hiermee goed ingelicht te hebben.

Met vriendelijke groet,

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2017 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:54

Osxy

Holy crap on a cracker

Zou het screenshot weg halen, een prive conversatie publiekelijk posten is niet netjes en niet nodig de mods kunnen het DM systeem inzien.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan het helemaal niet lezen,

Ik laat mij zeker ook niet bedreigen, beste oplossing laat hem de telefoon retoursturen en geld terug,
Wat normaal is bij het handelen als de andere partij niet tevreden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
*knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2017 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Plaats duidelijke foto's, dat voorkomt veel erger. Het begrip gebruikssporen is erg breed natuurlijk
(ook al weet ik niks van de advertentie)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien het bericht is overgetypt haal ik de afbeelding er bij weg

In iedergeval al bedankt voor de hulp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 20:59:
Aangezien het bericht is overgetypt haal ik de afbeelding er bij weg

In iedergeval al bedankt voor de hulp
Ik zou je naam ook weghalen...

Die naam icm. je nickname (die wellicht je leeftijd / geboortejaar verraad) maakt het erg eenvoudig je 'op te sporen' (los van de intentie van de speurder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
b2vjfvj75gjx7 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:32:
[...]

Ik zou je naam ook weghalen...

Die naam icm. je nickname (die wellicht je leeftijd / geboortejaar verraad) maakt het erg eenvoudig je 'op te sporen' (los van de intentie van de speurder).
Ah jah goed punt, dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b2vjfvj75gjx7
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:47:
[...]

Ah jah goed punt, dankjewel!
Laatste tip : je kan gewoon een 'officiële' klacht indienen bij Tweakers over het (wan-) gedrag van anderen...

Ik weet niet hoe dat werkt, maar wellicht een bericht sturen naar @Verwijderd of @Microkid (volgens mij zijn dat moderators / operators van V&A).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=51183353,noline]deathgrunt schreef op woensdag 10 mei 2017 @
Wat de situatie ook is, alleen dit bericht is bedreiging, wat een permanente ban betekent == strafbaar feit. Na het uitzoeken van deze situatie kan hij dan ook verwachten dat een mail met permanente ban volgt. Er bestaat geen excuus voor bedreiging.

Dat staat los van de situatie; er zal bekeken moeten worden wat is aangeboden en wat redelijkerwijs verwacht mocht worden tov wat geleverd is. Ik zal kijken wat ik daarover kan vinden.

[Edit] oops; dit was iemand die de screenshot opnieuw postte, niet de wederpartij :P
Geen mail voor jou vandaag, Deathgrunt ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2017 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03-10 22:50

Sweatleek

404: Member Not Found

Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 20:06:
Ik kan het helemaal niet lezen,

Ik laat mij zeker ook niet bedreigen, beste oplossing laat hem de telefoon retoursturen en geld terug,
Wat normaal is bij het handelen als de andere partij niet tevreden is.
Waarom zou hij. De TS heeft duidelijk aangeven dat er gebruikssporen aanwezig zijn.(dat zij hij zelf) maar ik vind altijd dat je garantie tot de duur heb. en als de koper het dan tog niet het vind en laten we nou eerlijk zijn het is niet de snelste telefoon. Ik zou er niet op ingaan dan had de persoon maar beter moeten weten wat hij kogt. tuurlijk als het product niet goed verpakt is en stuk gegaan onder weg is het natuurlijk un ander geval.

Ts: geef dit sort mensen nooit hun zin a.u.b. anders blijven ze het zelfde liedje zingen.

(Ik kan wat bot over komen maar is niet zo bedoelt)

confused reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 22:37:
[...]

Wat de situatie ook is, alleen deze post al is bedreiging, wat een permanente ban betekent == strafbaar feit. Na het uitzoeken van deze situatie kan je dan ook verwachten dat een mail met permanente ban volgt. Er bestaat geen excuus voor bedreiging.
offtopic:
Voordat er verwarring ontstaat: Ik geloof dat deathgrunt de tekst uit een screenshot overgeschreven had. Ik geloof niet dat hij de bedreiger is(?). Al is het wel wat onduidelijk zo.

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 10-05-2017 22:41 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al contact gezocht met de Mods. Deze zeggen niks meer aan doen en volgens het recht heeft de koper onderzoeksplicht en door niet verder onderzoek naar het product te doen is deze dan voor hem vervallen en is het dus op eigen risico.

Ik heb dan ook niet meer gereageerd op de koper. Ik vind het echter wel jammer dat het met zo'n soort bedreiging moest aflopen.
Dank jullie allemaal voor jullie hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:42

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit hoeft niet en-public besproken te worden, lossen we achter de schermen wel op.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anandus schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 22:41:
[...]
offtopic:
Voordat er verwarring ontstaat: Ik geloof dat deathgrunt de tekst uit een screenshot overgeschreven had. Ik geloof niet dat hij de bedreiger is(?). Al is het wel wat onduidelijk zo.
Dank, ik zag het net :P
Anyway, ik ga er even naar kijken. Bedreiging wordt nooit getolereerd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.