Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem gebruiken voor mijn opleiding (Communication & Multimedia Design), voor games (zoals; Counter Strike: Global Offensive, Grand Theft Auto V, Smite, Guild Wars 2 etc.) en natuurlijk voor het bekijken van films en video's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart die alles goed aan kan, minimaal een Intel-I5, genoeg geheugen en SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind het merk 'NZXT' een frisse uitstraling hebben, maar ik sta ook open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Thema: zwart/wit (RBG/LED)
Ga je overklokken?
Geen idee.
Wat verwacht je van ons?
Kan ik mijn samengestelde systeem ook verbeteren (terwijl het binnen het budget blijft) of misschien nog wat geld besparen?
Ik wil het systeem gebruiken voor mijn opleiding (Communication & Multimedia Design), voor games (zoals; Counter Strike: Global Offensive, Grand Theft Auto V, Smite, Guild Wars 2 etc.) en natuurlijk voor het bekijken van films en video's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max. €1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart die alles goed aan kan, minimaal een Intel-I5, genoeg geheugen en SSD.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik vind het merk 'NZXT' een frisse uitstraling hebben, maar ik sta ook open voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Thema: zwart/wit (RBG/LED)
Ga je overklokken?
Geen idee.
Wat verwacht je van ons?
Kan ik mijn samengestelde systeem ook verbeteren (terwijl het binnen het budget blijft) of misschien nog wat geld besparen?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Tray | € 351,51 | € 351,51 |
| 1 | Asus Z170 PRO GAMING/AURA | € 153,50 | € 153,50 |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1070-8G-GAMING | € 485,95 | € 485,95 |
| 1 | NZXT S340 Elite Zwart | € 95,51 | € 95,51 |
| 1 | NZXT Kraken X42 (zonder AM4 support) | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Cooler Master V Series V650 | € 94,- | € 94,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,95 | € 95,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.464,32 | |
[ Voor 65% gewijzigd door Arn0xD op 10-05-2017 19:38 ]