Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puppy2014
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-08-2024
Mijn vraag
Is dit een programma wat veel waarde heeft voor gebruik van het toestel?

Hier volgt hoe het is ontstaan.
Het is ontstaan toen ik van begin terug gezet heb op fabrieksinstellingen zins die tijd wekt het niet meer. Als ik bij HP device hub aan klik staat dat programma er in. Activeer ik het programma krijg ik melding zoek in store op. Klik op ja krijg ik melding geen resultaat zoekopdracht naar hpi.mobile.diagnostics. Ga ik zoeken in de store naar de app staat er wel in maar kan niet draaien op dit toestel.

Voor de rest ben ik zeer tevreden over dit toestel. Ben van Nokia 3110 naar HP elite 3x gegaan.
Saskia
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via rens-br op 10-05-2017 23:27)

• beste-spellen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:12
HP mobile diagnostics is een tooltje om -zoals de naam zegt- gegevens te verzamelen in geval je problemen hebt met je toestel. Je kunt testen of wifi/bluetooth werkt, of je dode pixels hebt, of je sensoren het doen, of de camera, irisscanner, vingerafdruklezer werkt, etc.

Het heeft dus geen waarde voor gebruik van dit toestel, tenzij er iets mis is. Maar dan kun je sowieso beter contact opnemen met HP...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-06 16:04
Beetje knullig...
Al een soft reset gedaan?

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• beste-spellen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:12
HP mobile diagnostics is een tooltje om -zoals de naam zegt- gegevens te verzamelen in geval je problemen hebt met je toestel. Je kunt testen of wifi/bluetooth werkt, of je dode pixels hebt, of je sensoren het doen, of de camera, irisscanner, vingerafdruklezer werkt, etc.

Het heeft dus geen waarde voor gebruik van dit toestel, tenzij er iets mis is. Maar dan kun je sowieso beter contact opnemen met HP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puppy2014
beste-spellen bedankt voor je antwoordt Hier heb ik iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-06 16:04
Kan je hem inmiddels installeren?
Want dat is jou uiteindelijke probleem.

Wat die app doet of waarvoor die app is had je ook zelf ook kunnen opzoeken op het www.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puppy2014
Ameadeus1966 Heb software windows device recovery tool op mij pc gezet. Daarmee mijn hp elite x3 aangesloten op mij pc. Het programma laten uitvoeren. Nu werkt het programma weer als nieuw. Hoefde het programma niet eens op nieuw er op te zetten.
Heb het programma gevonden bij HP website over HP elite X3 een reset uitvoeren( windows 10 mobile)

Hiermee is mij probleem verholpen. Dit programma werkt beter als fabrieksinstellingen terug zetten..
Bedankt aan iedereen.
Saskia
Pagina: 1