Toon posts:

Over gang van tulp aansluiting nr bluetooth voor de leek

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste, bezit oudere stereo met wit rode aansluiting vr boxen, en wil het signaal dat hieruit komt doorsturen nr mijn buiten box(bluetooth) naar welk type toestel moet ik zoeken zodat tulp stekker gegevens "gezonden "kunnen worden nr bluetooth apparaatje die het vervolgens doorzend nr bluetoothbox(ontvanger)

Vr leek dus simpele uitleg.....😆

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online

Beta

v0.86b5

Ik heb geen flauw idee wat 'vr' en 'nr' betekent.

Verder is tulip analoog en zoek je dus iets wat analoog omzet naar een digitaal signaal.
Kijk hier eens naar: https://www.logitech.com/...h-audio-adapter?crid=1052

Hyundai SX2 N-Line (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oh, vr=voor, nr=naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Het signaal voor boxen is sterk en kun je niet zomaar naar een bluetooth transmitter versturen. Heeft de stereo geen aansluiting voor een koptelefoon? Dan is een BT transmitter een optie (heeft ook voeding nodig). Er zijn duurdere transmitters met betere codecs, die een beter geluid geven, maar dat is afhankelijk van de codecs die je speaker ondersteunt (aac of apt-x)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10 11:25
Ik zou zoeken op een line-out naar bluetooth transmitter. Vermoedelijk vind je dan wel wat je zoekt, mits je natuurlijk dan wel actieve speakers hebt en het dus een line out is. Met een reeds versterkt signaal gaat het niet goed natuurlijk

iRacing Profiel