EDIT: Ondertussen heb ik een optiplex 9010 weten te bemachtigen van Bart, nu zoek ik alleen nog een passende GPU.De computer heet een i5-3470, 4gb ddr3 ram, PSU: 275W, 250gb hdd, win10.
De GPU waar ik aan zit te denken is een 2e hands GTX 750 TI (pricewatch: MSI N750TI-2GD5TLPOF een tweedehands RX 460 pricewatch: MSI Radeon RX 460 4G OC
Ik hoef dan denk ik geen nieuwe voeding te kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
OSRS spelen terwijl ik youtube luister, dat met shadowplay (geforce expierience share) filmen en dan in sony vegas(11) editten. Eventueel in de toekomst streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo min mogelijk, ik streef naar 200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, scherm, toetsenbord etc heb ik allemaal.
Ik heb nog een oude computer staan, misschien dat ik nog iets aan de voeding/case ofzo heb, hij is wel al 10 jaar oud ofzo
psu: Cooler Master Extreme Power 380W (pricewatch: Cooler Master Extreme Power 380W
Case: COOLER MASTER Centurion 532 RC-532-SKN1 Black Aluminum bezel, SECC chassis ATX Mid Tower Computer Case
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een GPU
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia, gtx voor shadowplay of een AMD kaart met RElive
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit, hoeft ook niet perse stil te zijn, al is het natuurlijk wel fijn.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Advies voor kiezen gpu
De GPU waar ik aan zit te denken is een 2e hands GTX 750 TI (pricewatch: MSI N750TI-2GD5TLPOF een tweedehands RX 460 pricewatch: MSI Radeon RX 460 4G OC
Ik hoef dan denk ik geen nieuwe voeding te kopen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
OSRS spelen terwijl ik youtube luister, dat met shadowplay (geforce expierience share) filmen en dan in sony vegas(11) editten. Eventueel in de toekomst streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo min mogelijk, ik streef naar 200
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, scherm, toetsenbord etc heb ik allemaal.
Ik heb nog een oude computer staan, misschien dat ik nog iets aan de voeding/case ofzo heb, hij is wel al 10 jaar oud ofzo
psu: Cooler Master Extreme Power 380W (pricewatch: Cooler Master Extreme Power 380W
Case: COOLER MASTER Centurion 532 RC-532-SKN1 Black Aluminum bezel, SECC chassis ATX Mid Tower Computer Case
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een GPU
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia, gtx voor shadowplay of een AMD kaart met RElive
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte maakt niet uit, hoeft ook niet perse stil te zijn, al is het natuurlijk wel fijn.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Advies voor kiezen gpu
[ Voor 58% gewijzigd door schaatsmeneer op 17-05-2017 16:19 . Reden: optiplex gekocht ]