[bug] Meerdere aboshop bevestigingsmails

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-09 12:59
Vandaag heb ik mijn Tweakers abo verlengd, het verlengen ging prima.
Vervolgens kreeg ik een orderbevestiging en daarna 3x een "Betaling ontvangen" mail.
Is er ergens iets blijven hangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:23
Even een oude thread opgraven:

Zojuist ook mijn abonnement verlengd. Geen automatische incasso - via iDeal betaald. En ook zoals eerder vermeld 3 bevestigingsmails ontvangen dat de betaling is ontvangen. Ik snap dat Tweakers blij is met support, maar 1 mailtje volstaat ook :)

[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 09-02-2018 11:17 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
@Nat-Water, Bedankt voor het melden. Wij zijn hier zelf ook tegenaan gelopen en bezig met een oplossing. Dit zou in één van de komende releases mee moeten komen.

Ik heb een link naar dit topic in het ticket toegevoegd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dunsinane1971
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-08 19:12
Ik nam op 31-01-2018 een Tweakers Abo, kreeg toen ook 3x een "Betaling ontvangen" mail, en vandaag (10-02-2018 om 05:38) weer eenzelfde "Betaling ontvangen" mail. Dat zijn er al 4... ;-)

Maar dat is misschien een gevolg van bug-fix-activiteiten? ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• moijamie
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-09 20:07
Hier nog een extra melding/info. Ik heb zelf ook net een abo genomen en kreeg 4 stuks om 21:38. Ik heb wel in de browser vorige gedrukt en vervolgens volgende misschien dat het er daarom 4 in plaats van 2 zijn.

Afbeeldingslocatie: https://transfer.sh/ecbz9/Screen-Shot-2018-02-12-at-21.43.24.png

const { signature } = await fetchProfile()

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

moijamie schreef op maandag 12 februari 2018 @ 21:51:
Hier nog een extra melding/info. Ik heb zelf ook net een abo genomen en kreeg 4 stuks om 21:38. Ik heb wel in de browser vorige gedrukt en vervolgens volgende misschien dat het er daarom 4 in plaats van 2 zijn.

[afbeelding]
Ik kreeg er maar 3 vandaag :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:53

Felyrion

goodgoan!

Ik had al een topic aangemaakt in lieve adjes, maar hier inderdaad beter op zijn plaats: ik had er ook "last" van.

Maandagochtend twee mails gekregen, één om 10:42 en één om 11:02. Daarna vandaag nogmaals een mail met dezelfde inhoud om 05:27.

De daadwerkelijke afschrijving was op maandag.

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eXtink
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Vandaag ook verlengd en werd ook gegroet met 1 orderbevestiging en 3 betaling bevestigingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _BladE2k_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-09 14:23
Vandaag verlengd, maar T.net vind niet dat ik een abbo user ben, ondanks dat hij wel op actief staat :(

Ook een 3-tal mailtjes gehad dat mijn betaling was ontvangen. Al met al, lijkt me nog niet helemaal zuiver :)

Een standaard GoTter ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

We hebben de oorzaak al in de smiezen, dus hopelijk kunnen we dit snel fixen :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:23
Goed dat ik het topic nog eens zie. Na de eerdere 3 mails op 9 feb heb ik er 1 week later, 17 feb, nog 1 ontvangen. En nee, ik heb niet 2x betaald :)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze komen bij mij in de spam map terecht alle 3 en ik weet natuurlijk zelf dat de incasso gelukt is dus ik verwijder ze meteen 😏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:58

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:39:
Ze komen bij mij in de spam map terecht alle 3 en ik weet natuurlijk zelf dat de incasso gelukt is dus ik verwijder ze meteen 😏
Het gaat pas fout als je meerdere mailtjes van Docdata krijgt, dan wordt het wel zaak om naar de incasso's te kijken... ;)

Ik heb ook meerdere mailtjes van Tweakers gekregen, maar ik begrijp dat dit onder schot is bij de devvers.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:50:
[...]

Het gaat pas fout als je meerdere mailtjes van Docdata krijgt, dan wordt het wel zaak om naar de incasso's te kijken... ;)

Ik heb ook meerdere mailtjes van Tweakers gekregen, maar ik begrijp dat dit onder schot is bij de devvers.
Het zijn ook mails van docdata 😏ik heb ABN AMRO en van elke afschrijving krijg ik een push bericht dus dat zie ik meteen .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 21:55:
[...]

Het zijn ook mails van docdata 😏ik heb ABN AMRO en van elke afschrijving krijg ik een push bericht dus dat zie ik meteen .
Huh? Ik heb voor de afgelopen maand incasso 1 mail gekregen van Docdata (die de daadwerkelijke incasso aankondig doen en uitvoeren) en 2 van de Tweakers abo shop ter bevestiging?

Dus als je er meerdere van Docdata hebt gekregen zou ik bij je bank even kijken of er nog niet eentje geplanned staat.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer Visser,
Graag zouden we u eraan willen herinneren dat u een machtiging heeft afgegeven voor een doorlopende SEPA incasso aan Docdata Payments ten name van Tweakers.
Middels deze akkoordverklaring, heeft u toestemming gegeven aan:
• Stichting Foundation Docdata Payments (in naam van Tweakers) om een incasso-opdracht te sturen naar uw bank om onderstaand bedrag van uw rekening af te schrijven.
• uw bank om doorlopend een bedrag van uw rekening af te schrijven overeenkomstig deze opdracht.
Binnen 1 werkdag(en) wordt dit bedrag weer van uw rekening afgeschreven.
Docdata Payments is in deze slechts een dienstverlener voor Tweakers.
Als u het niet eens bent met deze afschrijving, kunt u deze laten terugboeken. Neem hiervoor binnen 8 weken na afschrijving contact op met uw bank. Vraag uw bank naar de voorwaarden.

Gegevens mandant Stichting Foundation Docdata Payments
Papendorpseweg 95
3528 BJ
Utrecht
NL
Incassant ID NL98ZZZ301689820000
Mandaatnummer ddps-148709070907464405
Bedrag EUR xxxx
Rekening NL80ABNA000oooooo
Omschrijving Tweakers Tweakers Elite Jaarabonnement

En dan deze van tweakers 2 x :)

Beste VECTOR,
De betaling ter hoogte van € 19,95 voor je Elite-abonnement is ontvangen van rekeningnummer eindigend op xxx. De status van je abonnement kun je volgen via de abonnemententab in je instellingen.
Met vriendelijke groet,
Tweakers

Dus 3 mails voor 1 betaling/afschrijving :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2018 22:14 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvk

bvk

Dat zeg ik ;)

Ik zou wel even dat rekeningnummer weghalen als ik jou was....

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 22:06:
Dat zeg ik ;)

Ik zou wel even dat rekeningnummer weghalen als ik jou was....
:D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag kreeg ik wederom een mail dat de betaling gelukt is :')

Betaling ontvangen
Beste VECTOR,
De betaling ter hoogte van € 19,95 voor je Elite-abonnement is ontvangen van rekeningnummer eindigend op XXX. De status van je abonnement kun je volgen via de abonnemententab in je instellingen.
Met vriendelijke groet,
Tweakers

De vorige mails waren van vrijdag 16-02-2018

Edit: er is geen nieuwe incasso geweest i.v.m. deze mail :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2018 11:30 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bython
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-08 09:01
Vandaag bij mij ook al de 7e mail omtrent mijn abo betaling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ondertussen opgelost.
Pagina: 1