yooo pc freaks ik heb een amd k6-2 450 en hij gaat raar doen als ik hem wil overclocken dan kan ik sommige progies en game sniet meer opstarten hij word wel warm 58 graden maar met een huis/tuin en keuken fantilator gaat tie terug naar iets van in de 40 graden maar hij blijft rar kuren te vertonen kan ik mijn cpu gewoon niet overclocken ofzo?????????????
IK DENK DAT 't 'n moboprobleem is.. hangt er nogal om welke chipset enzo je hebt.. mijn 450 draait lekker door op 550, ware het niet dat dit nogal uniek is (geloof ik) en dan mag 't niet te warm zijn op m'n kamer
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Die van mij wilde nooit 1 MHz hoger...
Ook 4 x 112 = 448 was een no-go.
Errug jammerrrrr. Er zijn ook verhalen bekend van gevallen die wel over te klokken waren.
Ook 4 x 112 = 448 was een no-go.
Errug jammerrrrr. Er zijn ook verhalen bekend van gevallen die wel over te klokken waren.
miscchien licht het aan me moederbord
ik heb een Asus p5a super 7 Motherboard
ik heb er niet zo super verstand van maar dit staat o.a. op het boekje
512Kb/1MB L2 Cache
ESS 3D PCI Audio (optional)
PC100 SDRAM & 100 MHz FSB
ATX Form Factor
maar het kan natuurlijk ook gewoon aan de AMD K6-2 liggen he maar ik ga een Duron kopen en ik heb gehoord en gezien dat die dingen super goed oer te clocken zijn klopt dat?
ik heb een Asus p5a super 7 Motherboard
ik heb er niet zo super verstand van maar dit staat o.a. op het boekje
512Kb/1MB L2 Cache
ESS 3D PCI Audio (optional)
PC100 SDRAM & 100 MHz FSB
ATX Form Factor
maar het kan natuurlijk ook gewoon aan de AMD K6-2 liggen he maar ik ga een Duron kopen en ik heb gehoord en gezien dat die dingen super goed oer te clocken zijn klopt dat?
Het ligt dus aan de processor. De meeste K6-2's zijn slechte overklokkers...