Toon posts:

Kan windows 10 niet activeren?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heb ondertussen al 2 Keys hiervoor.
Deze dus
#ProductPrijsSubtotaal
1Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM€ 19,95€ 19,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 19,95

Maar ze activeren helemaal niet en geven een foutcode? Hoezo is dit? Heb een clean install via USB. Windows gedownload via de media creation tool. Vind dit wel heel raar.. Mijn Windows is Windows 10 N, maar dat is toch gewoon hetzelfde of ben ik fout? Enige dat ik kon downloaden met de media creation tool.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En waar komen die keys vandaan?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Welke foutcode krijg je dan? Wat heb je zelf al geprobeerd? Wat zei de verkoper van je keys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nu nog maar net geprobeerd, ben het internet aan het afzoeken maar tevergeefs. Zal dan maar eens mail sturen en vragen wat er gaande is.. Iedereen raadde dit aan, mensen zijn blij met hun Keys. Aangeraden hier op tweakers.

Natuurlijk werkt het weer niet bij mij, snap er geen ruk van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Dankbaar werk hebben we toch op tweaker :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Probeer anders de telefonische activatie. Het is even gedoe met het intypen van al die nummers op je telefoon en vervolgens het na-typen wanneer de elektronische mevrouw ze opleest maar dat werkt bijna altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 19:29

SambalBij

We're all MAD here

Als ik naar de prijzen kijk in je pricewatch link zou ik die softkeys en gamecard keys e.d. maar overslaan. Voor die prijs zijn dat hoogstwaarschijnlijk (illegale!!) MSDN keys die maar zoveel keer geactiveerd kunnen worden. (En legaal gezien alleen maar door de eigenaar van het MSDN abonnement, en alleen voor test/ontwikkel doeleinden)

(En wat doet die zut in 's hemelsnaam dan ook in de pricewatch.... :S)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Farg0
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-09 20:00
Windows N kan niet geactiveerd worden met normale licentiesleutels en andersom

https://answers.microsoft...6b-4f8a-a738-b6c33e04318f

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Windows 10 (pro) N is de Europese versie zonder de media player, Skype etc maar is niet hetzelfde de standaard Windows 10 (pro). Dus installeer de juiste versie die overeenkomt met je licentie en activeer deze.

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Farg0 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:09:
Windows N kan niet geactiveerd worden met normale licentiesleutels en andersom

https://answers.microsoft...6b-4f8a-a738-b6c33e04318f
Nja lekker dan.. Die zag ik niet aankomen. Eens met de gewone Windows 10 proberen dan.

Dit soort dingen zijn heel tijdrovend als je net je nieuwe pc build hebt!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2017 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Idd opgelost met de gewone Windows 10.
En ik maar denken dat de N versie zonder bloatware was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Verwijderd schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:33:
Idd opgelost met de gewone Windows 10.
En ik maar denken dat de N versie zonder bloatware was.
N is alleen zonder media player. Wat jij zoekt is Windows 10 LTSB.

https://www.howtogeek.com...indows-10-ltsb-explained/

Is echter gebaseerd op Enterprise, dus daar heb je weinig aan.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 16:23
Hm, onlangs Windows 10 maar op mijn laptop gezet zonder een key. Werd gewoon geactiveerd zonder een key in te geven en was het enigste schijf in de laptop. Dat was een maand terug. Had ik geluk?

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 19:03
XRayXI schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 22:48:
Hm, onlangs Windows 10 maar op mijn laptop gezet zonder een key. Werd gewoon geactiveerd zonder een key in te geven en was het enigste schijf in de laptop. Dat was een maand terug. Had ik geluk?
Dan is dat moederbord waarschijnlijk al eerder geactiveerd geweest met windows 10 , of de windows 8 key zit ingebakken in de uefi. De windows 7 en 8 keys kunnen namelijk nog steeds gebruikt worden voor activatie.

ts, je moet inderdaad wel de versie installeren waar je ook een key voor hebt. Als je de media creation tool voor windows 10 gebruikt dan kun je later kiezen (na een vinkje uitzetten) welke windows versies je op je media wilt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
skipe schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 23:01:
[...]

Dan is dat moederbord waarschijnlijk al eerder geactiveerd geweest met windows 10 , of de windows 8 key zit ingebakken in de uefi. De windows 7 en 8 keys kunnen namelijk nog steeds gebruikt worden voor activatie.

ts, je moet inderdaad wel de versie installeren waar je ook een key voor hebt. Als je de media creation tool voor windows 10 gebruikt dan kun je later kiezen (na een vinkje uitzetten) welke windows versies je op je media wilt zetten.
Nope, mijn Dell Latitude 630 is meer dan 4+ jaar in bezit en heeft geen Windows 10 versies gezien. Het is van een kale, vers geïnstalleerde Windows 7 Ult ISO zonder key ge-upgradet. Het is gestart binnen Windows 7 met een oude media creation tool, waar aangesloten via LAN, en de media creation tool werd eerst geüpdatet en Windows 10 werd uitgevoerd. Geen key ingevoerd.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skipe
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-09 19:03
XRayXI schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 23:10:
[...]

Nope, mijn Dell Latitude 630 is meer dan 4+ jaar in bezit en heeft geen Windows 10 versies gezien. Het is van een kale, vers geïnstalleerde Windows 7 Ult ISO zonder key ge-upgradet. Het is gestart binnen Windows 7 met een oude media creation tool, waar aangesloten via LAN, en de media creation tool werd eerst geüpdatet en Windows 10 werd uitgevoerd. Geen key ingevoerd.
Heb je nu geinstalleerd via de media creation tool(upgrade) of heb je een boot media gemaakt, geformatteerd en geinstalleerd?

De upgrade naar windows 10 is namelijk nog steeds gratis (zelfs vanaf gekraakte windows 7 versies).

Als je hem geformatteerd hebt via een bootmedia dan vind ik het vreemd en heb je denk ik geluk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
Kale schijf, via USB windows 7 geïnstalleerd, media tool opgestart en deze werd vernieuwd. En installeren en toen het klaar was gekeken en "huh?".

Ja, de oude schijf had Windows 7 dat niet betaald is geweest. Er is toen een T9300 erin geplaatst en dat icm met een verse Windows 7. Maar het is een andere HDD en dus een andere Volume ID. Ja, ik denk geluk. Ik kan het weer gaan proberen binnenkort met de test van deze : V&A aangeboden: Splinternieuwe H61(Intel) LGA1155 Moederbord (Incl.verz.)

Dan hebben ze Windows 10 erbij (toch?)

Pagina: 1