PC start niet op na nieuwe update

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 14:24
Mijn vraag

Ik heb net de nieuwe update van windows 10 geinstalleerd, maar hij wil niet op starten. Ik krijg alleen de pagina van mijn moederbord te zien. Het lukt mij ook niet om in de bios te komen.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Core i5 16GB ram asaus moederbord

Hebben meer mensen hier last van?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Normaal hebben updates voor Windows geen invloed op of je in het bios kan komen bij mij wetende.

Voor Asus kun je als het goed is met f2 in het bios komen. Kun je dat eens proberen? Met alleen een pagina met systeem info word het lastig.

Hoelang heb je gewacht tijdens het opstarten?

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:13

nelizmastr

Goed wies kapot

Als je systeem niet verder komt dan je BIOS splash screen ligt dat niet aan de Windows update. Dan is er iets anders aan de hand.

Koppel alle randapparatuur eens af zoals usb sticks, externe schijven, wifi dongles etc. (behalve beeldscherm) en probeer het dan nog eens. Dan weet je dat het probleem daar ligt. Ook kan het lonen je pc af te koppelen (stroom eraf) en de batterij te verwijderen. Na een minuutje of 10 batterij er weer in en weer opstarten.

Als deze simpele dingen niet werken dan is er iets naar zn grootje gegaan in de tussentijd.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik heb ook problemen met windows update op did moment, een update wil niet installeren. En mijn pc is net een maandje oud

http://go.redirectingat.c...www.google.nl%2F&xtz=-120

Dit kan nog mogelijk helpen bij wie nog in windows kan komen
Als je dan alle recente updates verwijderd die je zojuist hebt geinstaleerd dan wachten bij ''opnieuw opstarten'' ook al duurt het een kwartier, wacht hier elke keer weer op!! En draai nog een paar keer dat auto fix programma en weer ''opnieuw opstarten'' etc...

Start/zoek > services.MSC.... windows update opnieuw laten opstarten

[ Voor 133% gewijzigd door A87 op 11-05-2017 15:36 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ