Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 920223

Topicstarter
Mijn vraag:

Ik zou graag van jullie willen weten welke keuze verstandig is, ik weet niet of ik een PS4 Pro/Slim versie wil kopen. Ik beschik zelf niet over een 4K TV/Monitor, Ik ben van plan een Full HD monitor aan te schaffen maar is het dan wel verstandig nog €100,- erbij te leggen voor de Pro versie als ik toch een Full HD beeldscherm heb ipv een 4K resolutie scherm ? mijn budget is ca 600. ik hoor graag van jullie, Bedankt !

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik denk dat je dit het beste even in het PS4 topic kunt vragen, daar zitten vaste posters die je graag willen helpen hiermee....

Nee even serieus, in het PS4 topic even de zoekfunctie gebruiken, zeker weten dat je antwoord krijgt op je vraag ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Anoniem: 920223 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 20:11:
Mijn vraag:

Ik zou graag van jullie willen weten welke keuze verstandig is, ik weet niet of ik een PS4 Pro/Slim versie wil kopen. Ik beschik zelf niet over een 4K TV/Monitor, Ik ben van plan een Full HD monitor aan te schaffen maar is het dan wel verstandig nog €100,- erbij te leggen voor de Pro versie als ik toch een Full HD beeldscherm heb ipv een 4K resolutie scherm ? mijn budget is ca 600. ik hoor graag van jullie, Bedankt !
Yep, zo'n 856 keer eerder gevraagd in het PS4 topic. Succes met kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
De Pro heeft ook voordelen op een HD scherm, maar of je dat het geld waard vindt zal je toch zelf moeten bepalen. In het PS4 topic is het al heel vaak voorbij gekomen, de een vind het de moeite wel waard, de ander niet.

Niemand zal je hier echt mee kunnen helpen, je kan alleen opzoeken wat de voordelen zijn van de Pro op een HD scherm en dan zelf bepalen of je daar €100 extra voor over hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:41

Turismo

Clobberin' time!

Van wat ik heb gevolgd zou dit https://www.polygon.com/2...-boost-mode-firmware-4-50 voor mij eigenlijk al voldoende overtuiging zijn om voor een pro versie te gaan.
Graphics zijn gewoon letterlijk beter op de Pro, en dat geld ook voor bestaande games voor de Pro versie (en dat is dan niet eens 4K nog).
En hogere framerates, dus geen choppyness op drukkere momenten (wat je gewoon hebt in bepaalde games)

Het is eigenlijk net alsof je van medium graphic settings naar high settings gaat zoals op de pc met als voordeel mocht je ooit upgraden in 4K kan spelen, maar dan met betere framerates.

Dus je kan het zien als een dikke videokaart upgrade (ik lees nu dat de post boven mij het over €100 euro verschil gaat, daar zou ik het zeker niet voor laten liggen, is alsof je een videokaart van 3 jaar oud upgrade voor peanuts)

[ Voor 47% gewijzigd door Turismo op 10-05-2017 22:46 ]

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself