Ik heb sinds een tijdje een erg vaag probleem met Counter-Strike. Als het ik stilsta (in free-look mode) schommelt mijn fps tussen de 70 en 99 (max). Zodra ik aan het spelen ben komt de fps niet boven de 40 (en dat is nog alst niet druk is). Bij grote open gebieden, bijv. de ct-spawn in Italy of Dust, mag ik blij zijn als ik boven de 25 fps kom... Dit had ik met mijn vorige kaart (TNT2) ook al... maar ik dacht dat het met mn nieuwe Geforce2 wel verholpen zou zijn. 
Ik heb: PII/533MHz, 128 MBram, 30 gig HD, GeForce 2 MX, bij 3Dmark 2000 is mijn score net iets boven de 3100.
Ik snap niet hoe het komt, want vrienden van mij met veel slechtere comps. halen veel meer frames (constant). Ik heb ook al van alles geprobeerd; veel detonator drivers (nu 1241),
registry tweaks, orginele drivers, kaart overgeklokt, etc.
Misschien ligt het toch aan CS... Zijn er mensen die iets over dit probleem weten?? Een oplossing zou helemaal leuk zijn..
Bedankt
Ik heb: PII/533MHz, 128 MBram, 30 gig HD, GeForce 2 MX, bij 3Dmark 2000 is mijn score net iets boven de 3100.
Ik snap niet hoe het komt, want vrienden van mij met veel slechtere comps. halen veel meer frames (constant). Ik heb ook al van alles geprobeerd; veel detonator drivers (nu 1241),
registry tweaks, orginele drivers, kaart overgeklokt, etc.
Misschien ligt het toch aan CS... Zijn er mensen die iets over dit probleem weten?? Een oplossing zou helemaal leuk zijn..
Bedankt