Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb mijn oog laten vallen op een laptop van Lenovo. Ik ben veel van huis ivm werk en ga deze laptop vooral gebruiken voor films/series kijken op netflix/youtube (liefst via hdmi naar tv), spelen van eenvoudige games zoals Football Manager/Sim City en wat mail/administratie.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Er staan vrij veel bijna identieke laptops online met een paar reviews. Hierbij staat vooral dat het niet heel stevig aan voelt (gecheckt in de winkel maar niet doorslaggevend) en dat de prijs vrij hoog is. Echter, deze reviews gaan over bijna dezelfde modellen maar dan met een bijv 13 processor, 4GB werkgeheugen, geen ssd of slechts 128GB ssd...

Het onderstaand model (volgens winkel DDR4 werkgeheugen ipv DDR3L) wil ik graag bestellen:

pricewatch: Lenovo Ideapad 310-15ISK 80SM019XMH

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hover23
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-09 10:49
Wat is nu precies je vraag?

Als je wil weten of je met deze laptop jou omschreven taken kunt uitvoeren dan is dat zeker het geval.
Wel zie ik dat deze laptop een glanzend scherm heeft en persoonlijk kies ik altijd voor een mat scherm vooral als je veel series wil kijken en games wil spelen.

Om echt iets inhoudelijks te vertellen en je verder te helpen hebben we meer informatie nodig. Kijk hiervoor eens bij de LAA post. Hierin staat duidelijk beschreven wat er van je verwacht wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je antwoord.

Mijn vragen zijn inderdaad of deze laptop voldoet aan mijn "eisen", of Lenovo laptops het een tijdje volhouden (mijn oude laptop heeft het 8 jaar gedaan) en of de prijs goed is voor dit model of raden jullie iets anders aan?