Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xtclunatic
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 28-05-2017
Hallo tweakers,

Eigenlijk wil ik mijn pc helemaal opnieuw samen stellen en kan hier wel wat adviezen en hulp bij gebruiken ;).
Ik heb momenteel een GTX 1070, deze zal voorlopig ook nog wel even blijven maar het is de bedoeling dat ik een GTX 1080 TI in deze kast kan gooien zonder last te hebben van een bottleneck oid.

De CPU moet dus vooral geschikt zijn om te gamen maar ook voor streamen en video bewerking.

Zijn er zaken waar men op moet letten bij de aankoop van moederbord en werkgeheugen?
Er gaat sowieso een SSD in, zijn hier nog grote verschillen in/wat raden jullie aan?
Wat betreft de behuizing is het leuk als het stoer/mooi uitziet maar wil ik vooral een kast waar je de kabels goed kunt weg werken en natuurlijk met goede airflow.

Ten slotte is er natuurlijk nog een toereikende voeding nodig.

Alles bij elkaar wil ik niet meer dan €1200 uitgeven (Zonder GPU dus)

Ik zou het fijn vinden als er verschillende opties worden gegeven of men mij kan vertellen waar ik precies op moet letten.

Alvast bedankt.

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 263284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Inderdaad. Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora.

Move PMG -> DAA.

...maar ook daar gelden regels:
DAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijstoptie in de Pricewatch. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn. Tevens kan je achteraf makkelijk berekenen hoe je alles zo goedkoop mogelijk in huis kan halen. Win-win!

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.