Vraagje over de Zotac GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition 4GB

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09-2025
Beste,

Ik heb vandaag een Zotac GeForce GTX 970 AMP! Omega Edition 4GB binnen gekregen. Naast dat het een zwaar ding is, en als een beest eruit ziet, heb ik even een vraag. Zijn alle GTX970 op de wel bekende 3584MB geheugen? Of zijn er uitzonderingen.

Als ik de vergelijking doe van zijn broer/zus, https://tweakers.net/pricewatch/compare/432495;416120/ word het daar niet vermeld en ik heb me suf gezocht op het internet.

Lijkt me een pareltje, iemand anders dat deze in huis heeft en misschien de Micro-USB (type B ) to internal USB-2.0-header cable erbij gebruikt onder Zotac's FireStorm?

Dank!

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Alle reacties

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10:39

Thomg

Aww yiss

XRayXI schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 18:05:
Zijn alle GTX970 op de wel bekende 3584MB geheugen?
Ja

• XRayXI
Dank je wel. Had enigszins hoop dat er toch varianten zijn dat toch volledige en juist de 4GB aanspreekt. Het kaartje zelf heeft tot de andere 2x 8pins nodig, maar daar heeft er niets mee te maken :) Het is dus een OCér kaartje.

Misschien moet ik het gaan ruilen met een ander kaartje op V&A, want OCén begin ik niet aan.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-01 19:32
XRayXI schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 20:38:
[...]

Dank je wel. Had enigszins hoop dat er toch varianten zijn dat toch volledige en juist de 4GB aanspreekt. Het kaartje zelf heeft tot de andere 2x 8pins nodig, maar daar heeft er niets mee te maken :) Het is dus een OCér kaartje.

Misschien moet ik het gaan ruilen met een ander kaartje op V&A, want OCén begin ik niet aan.
Waarom?

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03-2025
Is die 4gb frame buffer echt nodig?
Het blijft nog steeds een beest van een kaart op 1080p.

• XRayXI
Het is voor mij echt een overkill en zou een ander dat wel gaat OCén hier blij mee kan maken en ik voor bijvoorbeeld naar een RX 470 kan gaan kijken. Ik ga er even een weekje mee aan het werk en ik zie het wel :)

Dank allen voor jullie reacties,
Ray
http://valid.x86.fr/aeqrla

Pagina: 1