Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Discord: Vrienden horen zichzelf

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Beste mensen,

Ik gebruik sinds kort Discord om af en toe te gamen met vrienden. Nu heb ik een vreemd probleem. Mijn vrienden horen zichzelf als ze praten. Ook als ik bijvoorbeeld een filmpje op internet kijk horen ze dit ook. Heb al van alles geprobeerd maar niks wil helpen. Alleen als ik de invoergevoeligheid in discord verander wordt het minder maar dan kan ik mezelf niet meer verstaanbaar maken.

Ik gebruik oordopjes en een losse mic. Eentje die je op je trui knipt.

Deze: https://tweakers.net/pric...ig-clip-on-microfoon.html

Weet iemand misschien een oplossing. Google heeft me tot nu toe ook niet kunnen helpen.

Alle reacties

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
Een normale headset met microfoon kopen... :9

(Ik vermoed dat door het schuren van je trui, ademhaling, whatever , je mic telkens geactiveerd wordt en dus openblijft staan wat de echo veroorzaakt)

[ Voor 65% gewijzigd door Breezers op 09-05-2017 16:44 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• ghighoegha
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-09 11:09
Ik vraag me dus af of het daar mee te maken heeft of dat het gewoon met instellingen te maken heeft. Zou zonde zijn om een headset aan te schaffen en dan nog steeds met hetzelfde probleem te zitten.

Verwijderd

Volgens mij kan je in settings van je audioapparaat, de listen to this device uitschakelen, waardoor de echo als je zelf praat niet aanwezig is.

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
ghighoegha schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:45:
Ik vraag me dus af of het daar mee te maken heeft of dat het gewoon met instellingen te maken heeft. Zou zonde zijn om een headset aan te schaffen en dan nog steeds met hetzelfde probleem te zitten.
Dan kijk je of je deze kan lenen ? (tevens kan je WKOA hier ook voor gebruiken )

p.s: push to talk ?

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:52
Breezers schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:46:
[...]

Dan kijk je of je deze kan lenen ? (tevens kan je WKOA hier ook voor gebruiken )
En vervolgens kan een webshop die al amper er iets op verdient het product verkopen als opengemaakt en er dan verlies op draaien of iemand anders koopt een gebruikt product :'(

Nu snap ik waarom al die webshops omvallen :P.

Denk dat lenen de beste optie is :)

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-11 23:17
Push-to-talk inschakelen?

• aetios
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-07 17:09
Het kan zijn dat je inputs crosstalken m.a.w. de output van je PC springt over naar de microfooninput. Bloedirritant, heb ik ook. USB mic gekocht. Probeer eens je mic op je front- en je headphones op je backpaneel aan te sluiten.

• Luke58
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-06-2024
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Als ik een discord gesprek zit en ik luister muziek tussendoor horen de anderen het ook. Weet jij al hoe je dat uitzet?
Pagina: 1