• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-10 11:28
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Ik ben opzoek naar een tablet tussen de 8 a 10 inch.

Processor: ?? Geen idee zolang het geen model van 2/3 jaar gelden is.
Opslag: Minimaal 16gig met uitbreidbare opslag of 32gig.
Resolutie: Minstens 1280
4G: Niet nodig

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ongeveer tussen de 200 en 300 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Ik zal het voornamelijk gebruiken voor lichte games, comic book reading, surfen en facebook gebruik.

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik zie een hoop Samsung apparaten op de markt echter wil ik geen Samsung vanwege al hun bloatware. Wat ik zoek zou meer richting stock android willen gaan. (beetje eigen software van het bedrijf is niet erg).
Sta ook open voor Asian market tablets mits duidelijk online kan vinden hoe deze aan te passen voor dagelijks gebruik in Europa.

[ Voor 4% gewijzigd door maniace op 09-05-2017 14:59 ]

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

categorie: Tablets

Prijs staat al goed, daarnaast kan je aan de linkerkant aanpassen welk OS, merk, etc je wilt hebben. Kijk of je daar uit komt, zo niet, vraag maar raak!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-10 11:28
Sorry vergeet te vermelden dat het OS android moet zijn :)

Had misschien interesse in lenovo maar hoor teveel wisselvallige dingen erover.
Stel ik neem toch een Samsung Tablet hoe makelijk zijn deze te flashen en te onderhouden?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Je openingspost is al erg compleet, maar ik mis nog een aantal dingen:
- Heb je nog voorkeur voor een OS?
- Opslag?
- Processor?

Verder ben je er al uit dat Samsung hem niet gaan worden, dat is fijn. Maar het is dan alsnog wel de bedoeling om zelf met wat opties te komen. Als je jou eisen in de Pricewatch gooit komen er nog een hoop tablets voorbij. Maak daar voor jezelf even een selectie uit.

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

De Nvidia Shield K1 lijkt aan alle vereisten te voldoen.

- 8 inch
- Snelle processor
- 16gb opslag met uitbreidbaar geheugen
- 1920 x 1080 pixels scherm
- Kan met gemak lichte spelletjes spelen (ook hele zware;p). Comic book reading, surfen en facebook zijn natuurlijk ook geen probleem
- Geen bloatware
- € 200

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:07
2de hands Nexus 9 wellicht een optie.
Dat is het eerste wat me te binnen schiet na de Nvidia Shield K1, die al genoemd is.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:52
Samsung Galaxy Tab A (10") is ook een geweldige tablet in deze prijsklasse. Lekke vlot met mooi FullHD scherm. Zowel met als zonder 4G verkrijgbaar. Heeft overigens een onwijs lange accu duur :)

[ Voor 13% gewijzigd door Sir_Hendro op 10-05-2017 11:00 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

Pagina: 1