Ik ben redelijk nieuw op het gebied van Game-pc's en ik dacht; ik ga toch maar eens om hulp vragen van de experts. Ik ben zelf erg actief op software gebied en ook een beetje op hardware, maar de ultieme game pc samenstelling gaat mij toch helaas net een stapje te ver. Ik heb GTA V al even in mijn bezit en speelde dit uren tot dagen, maar mijn laptop wordt steeds met de dag een beetje minder (waarschijnlijk vanwege overstap van Windows 7 naar Windows 10 wordt het tijd voor een nieuwe machine en dus ook nieuwe games!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag goed kunnen gamen op de maximale prestaties van een game. Daarnaast ook voor de aankomende 2 jaar klaar zijn voor nieuwe games die op de markt verschijnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1400 is de absolute max voor het samenstellen van mijn machine.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een mooie grote geluidsdichte kast die ik graag wil behouden, waar ik de onderdelen in wil plaatsen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn gevoel zegt dat ik veelal het zelfde merk in de computer wil stoppen. Dit voelt logisch, maar misschien is dit onzin?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te veel geluid..
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan, mogelijk wel in de toekomst
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven of dit de "perfecte" combi is voor het samenstellen van mijn nieuwe desktop. Vooral kijkend naar de voeding (wat heb ik precies nodig?) en de videokaart.
Onlangs ook 34UM88C gekocht, waardoor ik wel gebonden zit aan AMD vanwege AMD crossfire.
Tot nu toe heb ik het volgende weten samen te stellen:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag goed kunnen gamen op de maximale prestaties van een game. Daarnaast ook voor de aankomende 2 jaar klaar zijn voor nieuwe games die op de markt verschijnen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1400 is de absolute max voor het samenstellen van mijn machine.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een mooie grote geluidsdichte kast die ik graag wil behouden, waar ik de onderdelen in wil plaatsen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn gevoel zegt dat ik veelal het zelfde merk in de computer wil stoppen. Dit voelt logisch, maar misschien is dit onzin?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet te veel geluid..
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan, mogelijk wel in de toekomst
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven of dit de "perfecte" combi is voor het samenstellen van mijn nieuwe desktop. Vooral kijkend naar de voeding (wat heb ik precies nodig?) en de videokaart.
Onlangs ook 34UM88C gekocht, waardoor ik wel gebonden zit aan AMD vanwege AMD crossfire.
Tot nu toe heb ik het volgende weten samen te stellen:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 7 1700X Boxed zonder koeler | € 386,60 | € 386,60 |
1 | Gigabyte Aorus GA-AX370-Gaming K5 | € 178,50 | € 178,50 |
1 | Gigabyte Radeon RX 580 GAMING 8GB | € 270,- | € 270,- |
1 | be quiet! Pure Rock | € 32,50 | € 32,50 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 144,90 | € 144,90 |
1 | be quiet! Pure Power 10 CM 700W | € 96,- | € 96,- |
1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 237,90 | € 237,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.346,40 |