Zoals de titel al doet verraden ben ik op zoek naar wireless headphones het liefst met verbergbare microhpone die zowel te gebruiken is op mijn desktop voor gamen maar ook te verbinden is mijn met telefoon(wireless).
Ik zie veel dat je of bluetooth moet gebruiken wat dan weer niet werkt met pc of dat er een basisstation is welke niet werkt voor onderweg. Het liefst heb ik er 1 met basisstation voor thuis die ook verbind met bluetooth naar telefoon.
prijsklasse max =300 euro.
Relevante software en hardware die ik gebruik
HTC ONE M9
DESKTOP, building in geluidskaart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Steelseries Siberia 800 leek mij een goede keus behalve dat deze weer met kabel verbonden moet worden aan je telefoon en dat wil ik niet.
Weten jullie wat ik bedoel of kan iemand mij qua techniek de juiste richting in sturen?
Ik zie veel dat je of bluetooth moet gebruiken wat dan weer niet werkt met pc of dat er een basisstation is welke niet werkt voor onderweg. Het liefst heb ik er 1 met basisstation voor thuis die ook verbind met bluetooth naar telefoon.
prijsklasse max =300 euro.
Relevante software en hardware die ik gebruik
HTC ONE M9
DESKTOP, building in geluidskaart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Steelseries Siberia 800 leek mij een goede keus behalve dat deze weer met kabel verbonden moet worden aan je telefoon en dat wil ik niet.
Weten jullie wat ik bedoel of kan iemand mij qua techniek de juiste richting in sturen?