Wireless Gaming Headphones voor pc + onderweg

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• plakpot
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-02 15:14
Zoals de titel al doet verraden ben ik op zoek naar wireless headphones het liefst met verbergbare microhpone die zowel te gebruiken is op mijn desktop voor gamen maar ook te verbinden is mijn met telefoon(wireless).

Ik zie veel dat je of bluetooth moet gebruiken wat dan weer niet werkt met pc of dat er een basisstation is welke niet werkt voor onderweg. Het liefst heb ik er 1 met basisstation voor thuis die ook verbind met bluetooth naar telefoon.

prijsklasse max =300 euro.

Relevante software en hardware die ik gebruik
HTC ONE M9
DESKTOP, building in geluidskaart
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Steelseries Siberia 800 leek mij een goede keus behalve dat deze weer met kabel verbonden moet worden aan je telefoon en dat wil ik niet.

Weten jullie wat ik bedoel of kan iemand mij qua techniek de juiste richting in sturen?

Alle reacties

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-01 10:54
Moet er een microfoon op zitten ?
Nevermind
uhmm ja lastig
pricewatch: Audio-Technica ATH-SR5BT
pricewatch: Creative Sound Blaster EVO ZxR
Dit geeft de pricewatch
Maar ik raad toch om je kabel te gebruiken met je HTC one m9
De htc heeft een 24bit audio dack
En is meestal veel beter dan het geluid via Bluetooth
(eigen ervaring met mijn htc en denon koptelefoon )

[ Voor 104% gewijzigd door coolbvrobin op 09-05-2017 14:11 ]

• plakpot
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-02 15:14
@coolbvrobin
Stel er zou geen microfoon op zitten, maakt dit dan veel uit? Ik zou een condensatie microfoon rond de 80 E kunnen kopen naast de headset.

Ik had gehoopt een mooi review item over headphones te vinden op Tweakers.net zelf maar helaas niet gevonden. Misschien voor in de toekomst. Ik zal vanavond even verder onderzoeken.

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-01 10:54
plakpot schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 15:31:
@coolbvrobin
Stel er zou geen microfoon op zitten, maakt dit dan veel uit? Ik zou een condensatie microfoon rond de 80 E kunnen kopen naast de headset.

Ik had gehoopt een mooi review item over headphones te vinden op Tweakers.net zelf maar helaas niet gevonden. Misschien voor in de toekomst. Ik zal vanavond even verder onderzoeken.
je kan inderdaad een losse microfoon kopen ja.
Meestal; zijn losse microfoons toch beter.
Maar deze heb ik
pricewatch: Denon AH-GC20 (Zilver, Zwart)
En ik ben er echt zeeeeer tevreden over