Ik zoek hosting voor een angular website

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik888
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 31-10-2023
Onze huidige website is gemaakt met Joomla en draait naar volle tevredenheid bij Antagonist. Zij ondersteunen echter geen asp.net websites. Ik heb voor mijn sportvereniging een nieuwe wat modernere website gemaakt in Angular.
Dus ben ik op zoek naar een andere webhosting partij. Ik heb geen ervaring met webhosting. Waar moet ik op letten bij het kiezen van hosting? Iemand goede ervaringen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luxan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12:46
Je kunt een website in Angular gewoon bij Antogonist draaien, geen enkel probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Angular is een toch client-side framework? Dat kan overal draaien. Waarvoor heb je asp.net nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diamondo25
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-09 13:12
luxan schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:28:
Je kunt een website in Angular gewoon bij Antogonist draaien, geen enkel probleem.
Waarschijnlijk heeft TS een backend gebouwd waarin, via ASP.NET en AJAX, met een database wordt gecommuniceerd. Misschien iets zoals een nieuwspagina wordt hiermee opgebouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Amazon Beanstalk ? :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• page404
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 12:54

page404

Website says no

Aangenomen dat je een backend nodig hebt waar niet de standaard LAMP configuratie voor je geinstalleerd is (zoals bij Antagonist) kun je een VPS bij Strato of TransIP kiezen. Kost je ongeveer een 10tje per maand en dan kan je zelf alles inrichten. OS, packages, webserver, database.
Als je wel voldoende hebt aan PHP/MySQL/Apache dan ben je nog goedkoper uit bij het eerder genoemde Antagonist, maar ook Strato staat goed bekend.

ZIPper: Zelfstandig Interim Professional

Pagina: 1