Vraag

• Droned
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11-2023
Ik zoek een?
Android telefoon, liefst met stock Android (snelle update naar nieuwste versie belangrijk)

Wat is je budget?
Rond de 500€

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Geen speciale dingen, heb nu iPhone 6 maar ben meer overtuigd van het Android systeem

Wat heb je zelf al gevonden?
De nexus 6 maar is ondertussen al meer dan jaar oud. De one plus 3t is ook een optie maar blijkbaar komt er binnenkort de 5 reeks uit. Beter van nog even te wachten?

Alle reacties

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:45
OnePlus 3T is zo'n beetje het snelste toestel nu te krijgen. De OnePlus 5 komt deze zomer inderdaad, al is er nog geen releasedatum, nog geen officiële specs, nog geen prijs, en zijn er zeer waarschijnlijk tekorten rond de launch.
Ik zou niet specifiek adviseren om te wachten.

De Galaxy S7 en S7 Edge zijn natuurlijk ook ijzersterke toestellen. Zeer goede camera, mooi scherm en vooral de Edge heeft een goede accu. Geen stock Android, maar met skins kom je best ver en het updatebeleid is beter dan eerder - bovendien is LineageOS volop in ontwikkeling.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Als je kan wachten zou ik nog even wachten totdat de OnePlus 5 uit komt. Het toestel komt in de zomer en verwacht wordt dat deze rond de 500 euro gaat kosten. Heb je wat minder geduld, zou ik gewoon voor de OnePlus 3T gaan. Het snelste toestel van dit moment, met stock Android, snelle updates en een grote community.

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-11 11:28

WCA

Kan je de 3T van harte aanraden, wat een mokersnel ding is dat zeg...

Share and Enjoy!

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-10 11:28
3T is een geweldig apparaat, alhoewel ik nu wel even zou wachten 2/3maanden voor de 5.

• Too5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 19:50
Huawei p10 (plus). Niet helemaal stock android, maar komt wel in de buurt. En is razendsnel.

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:19
Too5 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 02:09:
Huawei p10 (plus). Niet helemaal stock android, maar komt wel in de buurt. En is razendsnel.
Dan kan je beter wachten op de Oneplus 5. Huawei claimt dat het een flagship is maar shipt gewoon mid-end hardware. Je betaald wel de volle prijs maar weet niet of je toestel DDR3 of DDR4 en je opslag ja daar hebben we 3 varianten van lees hier.

Nu was Oneplus niet de beste met updates maar dit lijken ze te willen aanpakken want de Oneplus 3 Had Android 7.0 eerder dan Samsung en draait momenteel gewoon Android 7.1.1

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:56
Puddi Puddin schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:19:
[...]

Dan kan je beter wachten op de Oneplus 5. Huawei claimt dat het een flagship is maar shipt gewoon mid-end hardware. Je betaald wel de volle prijs maar weet niet of je toestel DDR3 of DDR4 en je opslag ja daar hebben we 3 varianten van lees hier.

Nu was Oneplus niet de beste met updates maar dit lijken ze te willen aanpakken want de Oneplus 3 Had Android 7.0 eerder dan Samsung en draait momenteel gewoon Android 7.1.1
Mid-end hardware 8)7 gebassserd op? Op een artikel welke uiteenzet dat een fabrikant meerdere verschillende onderdelen gebruikt voor een telefoon? Komt dat even bekend voor.. om dan direct te stellen dat de p10 mid ranged hardware heeft? Nou, nee.

[ Voor 12% gewijzigd door WouterL op 17-05-2017 02:36 ]

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23:19
Wouter Lucassen schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 02:32:
[...]

Mid-end hardware 8)7 gebassserd op? Op een artikel welke uiteenzet dat een fabrikant meerdere verschillende onderdelen gebruikt voor een telefoon? Komt dat even bekend voor.. om dan direct te stellen dat de p10 mid ranged hardware heeft? Nou, nee.
Was idd niet helemaal terecht nee. Maar persoonlijk verwacht ik van een 600 euro flagship gewoon dat je daad werkelijk ook de bij behorende specs daar voor krijgt. Bij de P10 is dit dus niet het geval.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:56
Puddi Puddin schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 07:44:
[...]

Was idd niet helemaal terecht nee. Maar persoonlijk verwacht ik van een 600 euro flagship gewoon dat je daad werkelijk ook de bij behorende specs daar voor krijgt. Bij de P10 is dit dus niet het geval.
Er zijn in het verleden wel meer fabrikanten geweest (waaronder Apple) die verschillende chips gebruikt voor zijn of haar telefoons, dus hoewel vervelend (helemaal met je eens) is dit nauwelijks exclusief voor Huawei!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-11 11:28

WCA

Wouter Lucassen schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 10:47:
[...]

Er zijn in het verleden wel meer fabrikanten geweest (waaronder Apple) die verschillende chips gebruikt voor zijn of haar telefoons, dus hoewel vervelend (helemaal met je eens) is dit nauwelijks exclusief voor Huawei!
Verschil is dat je bij apple, op een paar kleine verschillen na, niet eens kan merken dat er andere chips inzaten. Bij huawei kan je daadwerkelijk òf het snelste, nieuwste UFS geheugen krijgen, of oud en traag eMMC...

Share and Enjoy!

Pagina: 1