Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort maak ik een lange vakantiereis.
Om te voorkomen dat ik me ga vervelen dacht ik om 's een aardige maar vooral goedkope mp3-speler te kopen. eentje met zo'n min mogelijk 'gezeik'. Dus ook oa cd, heroplaadbare batterijen.

De prijs moet leuk blijven want ik denk dat ik het enkel met langer reizen en/of in de auto ga gebruiken.

Graag wil ik weten wat jouw ervaring is met een mp3-speler en/of jij aanraadt of afkraakt?
thx. (ps: ja ik heb eerst gezocht).

Verwijderd

Wat dacht je van het Gadget Talk forum?

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 05 juli 2001 13:58 schreef DeepFreezer het volgende:
Wat dacht je van het forum?
Oeps :?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Move >> Gadget forum
(heb ik dat ook 's een keer gedaan :P)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Ik heb de lennox hupedepup nogwat.. die gaat dit jaar.. (over 11 uurtjes) ook weer mee naar frankrijk... idiaal ding.. ik zou voor deze gaan, kwam toen als beste uit de test,, je moet alleen cd's op max 4 speed schrijven,, ander leest ie ze niet.

Verwijderd

mp3 cd of op zo'n flash kaartje :?

Verwijderd

exonion :)
ingebouwde lader, dus gewoon opladen op vakantie terwijl je luistert

Verwijderd

Op vrijdag 06 juli 2001 00:02 schreef Eddyfreddy het volgende:
Ik heb de lennox hupedepup nogwat.. die gaat dit jaar.. (over 11 uurtjes) ook weer mee naar frankrijk... idiaal ding.. ik zou voor deze gaan, kwam toen als beste uit de test,, je moet alleen cd's op max 4 speed schrijven,, ander leest ie ze niet.
ik schrijf ze op oh crap 4 speed ja, ik wou gaan zeggen dat het sneller kon maar ik vergiste me even in mijn brander :)

Anyway deze is wel goed maar slurpt wel nogal batterijen en om het zacht uit te drukken is hij voor CD-Rw's minder dan ideaal (meer dan de helft weigert'ie gewoon (philips rw's doen het goed though)). Verder doet'ie wat'ie moet doen en ik vind het een errug fijne speler, zeker de beste prijs kwaliteit verhouding imho want hij is hartstikke goedkoop. Wel ff de tracks uit je kop leren want hij leest geen tags en laat geen filenames zien :).

en oh ja, ook een ingebouwde lader :)
Pagina: 1