kleine offline camera met TF card slot

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 08:37
Ik zoek een?
Offline camera.

Wat is je budget?
<75 euro incl opslag indien mogelijk

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Er wordt geld gestolen in een instelling, er is geen wifi waar we toegang tot hebben dus we zoeken een manier om een loop recording te kunnen maken van zeg maar 5 minuten

Wat heb je zelf al gevonden?

Kleine goedkope camera's op alieexpres te voeden met een powerbank en dan wegwerken in een bakje of potje of iets dergelijks. TF card van 32 gig. Moet lukken onder de 75 euro

Of een dashcam van de Action of de Blokker voor een paar centen met een loop van 5 minuten, voeding met een powerbank of eventueel een 5v laadstekker

Ik heb diverse Androids telefoon over, er zijn apps maar die streamen allemaal via wifi dus dat is geen optie.

Welke vragen heb je hier nog over?
Levertijd zo kort mogelijk, iets extra betalen voor snelle levering is geen probleem

[ Voor 5% gewijzigd door jjonkie op 08-05-2017 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-10 17:47

Super_ik

haklust!

Ik heb laatst een aantal van deze besteld:
https://www.banggood.com/...if-Monitor-p-1123595.html

kost niks, HD resolutie, kan een micro sd-kaart in en heeft motion detectie. Of dat ie 5 minuten kan loopen weet ik niet.

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-10 14:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

SuperKneus schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 08:31:
Is dit een optie?

Xiaomi 1080 IP Camera
Werkt vrijwel niet offline, zelfs met SD-kaart niet. App wil graag met wifi verbonden zijn.
Werkt op powerbank ook niet echt lang (trok een ZMI 10.000mAh in halve dag leeg).
Daarbij is de time-stamp ook niet correct als je deze in NL gebruikt (en is de app half in het Chinees).

heb hier de oude en nieuwe Xiaomi ip cam staan, samen met Dahua.
Dahua werkt wel perfect offline met SD kaart alleen is die wel een stukje duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjonkie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 08:37
Ik heb even een test gedaan met mijn dashcam A118C chinese knockoff maar die werkt niet op een 5v telefoon lader.

Gaat even aan, backlight knippert en gaat dan weer uit, en dat herhaald zich.

De 12v voeding van dit apparaat is 5v 1000ma. Dat moet een telefoon lader makkelijk kunnen leveren maar dat gaat toch niet goed.