Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Met de laptop wil ik vooral games kunnen spelen zoals War Thunder, GTA V, Battlefield 1 enzo. Ook wil ik het kunnen meenemen naar de uni, dus het moet een goeie battery life hebben. Ik weet dat het scherm niet de beste is, maar daar moet ik mee leven. Ik zocht een laptop die 1. Geen extreme gameraesthetic had, 2. een goeie batterij had en 3. veel te bieden had qua performance.

Wat is je budget?
Ik wil rond de 1000-1500 euro uitgeven. Het is superveel geld, maar na een paar maandsalarissen zal ik het wel bij elkaar hebben. In de vakantie ga ik ook superveel werken, zodat ik extra geld heb. Ik maak nooit grote aankopen, dus daarom vraag ik hier advies. :D Mijn vraag komt eigenlijk op het volgende neer. De Dell Inspiron 7000 7567 is een supernice budgetlaptop, maar qua configuraties in NL hebben we niet veel keus. Ik zit tussen het 999 en het 1299 model te dobben, (website: http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-7567-laptop/pd) want ik vraag me af of het wel zo nuttig is om die 300 extra euros eraan te gaan spenderen. Ik hoop dat ik de laptop de komende 4 jaar zal kunnen gebruiken, en daarom ben ik bang dat met de iets lagere CPU en GPU het ding al snel traag gaat worden. Als er advies is voor andere laptops hoor ik het graag. De laptop die ik nu heb is een Asus K55VD met een 610M en een HDD, dus een upgrade zal het sowieso zijn. Ik hoor het ook graag als iemand de laptop heft en zijn of haar ervaring wil delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20-09 12:34

Sweatleek

404: Member Not Found

Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:14:
Wat ga je met je laptop doen?
Met de laptop wil ik vooral games kunnen spelen zoals War Thunder, GTA V, Battlefield 1 enzo. Ook wil ik het kunnen meenemen naar de uni, dus het moet een goeie battery life hebben. Ik weet dat het scherm niet de beste is, maar daar moet ik mee leven. Ik zocht een laptop die 1. Geen extreme gameraesthetic had, 2. een goeie batterij had en 3. veel te bieden had qua performance.

Wat is je budget?
Ik wil rond de 1000-1500 euro uitgeven. Het is superveel geld, maar na een paar maandsalarissen zal ik het wel bij elkaar hebben. In de vakantie ga ik ook superveel werken, zodat ik extra geld heb. Ik maak nooit grote aankopen, dus daarom vraag ik hier advies. :D Mijn vraag komt eigenlijk op het volgende neer. De Dell Inspiron 7000 7567 is een supernice budgetlaptop, maar qua configuraties in NL hebben we niet veel keus. Ik zit tussen het 999 en het 1299 model te dobben, (website: http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-7567-laptop/pd) want ik vraag me af of het wel zo nuttig is om die 300 extra euros eraan te gaan spenderen. Ik hoop dat ik de laptop de komende 4 jaar zal kunnen gebruiken, en daarom ben ik bang dat met de iets lagere CPU en GPU het ding al snel traag gaat worden. Als er advies is voor andere laptops hoor ik het graag. De laptop die ik nu heb is een Asus K55VD met een 610M en een HDD, dus een upgrade zal het sowieso zijn. Ik hoor het ook graag als iemand de laptop heft en zijn of haar ervaring wil delen.
Ja en Nee. als je het geld er voor hebt dan zeker. maar als het moet kiezen voor B.V een extra scherm of hoger specs dan niet .

Ook zou de I5 iets je langer mee gaan. EN als je puur gaat game dan is het niet echt waardt in mijn mening

confused reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Je moet zelf na gaan of je er 300 euro voor over hebt.

De i5 zal voldoende moeten zijn voor gaming. Het verschil tussen de 1050 en 1050ti is +- 15%. 8GB RAM is voor nu goed en zal je later kunnen uitbreiden. 256GB opslag is wel weinig. Maar je kunt natuurlijk ook zelf een hdd plaatsen of de besparing gebruiken voor een 2de SSD. 300 euro is in ieder geval een redelijk bedrag voor de upgrades. Dus teveel betalen is niet mogelijk. Je moet alleen nagaan of je voor 15% gpu increase, 8GB RAM extra, 1TB hdd extra en de i7 wilt betalen

Als laatste wil ik je sowieso aanraden om ook eens naar de acer vx series te kijken. Schijnen ook mooie laptops te zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door hoi1234 op 09-05-2017 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De middelste vond ik eerst de beste deal, die was altijd € 1199,- en toen was het een no-brainer wat mij betreft. Maar nu is hij helaas sinds een week 100 euro duurder, dus € 1299,- en dat is wat minder leuk. :(

Daarnaast zou er in dit model eerdaags een IPS scherm komen, in de US is dat al, hier nog niet. Want het TN scherm dat er nu in zit is slecht. Bekijk maar wat reviews (op Youtube).

Ik had deze laptop dus ook op het oog. Maar ik ga wachten totdat dat IPS scherm erin zit en hij weer 1199 is. En dan een leuke kortingsactie afwachten, want meer dan 1100 euro heb ik er niet voor over.

Zelf 'moet' ik eerst nog lang op vakantie dus ik heb de tijd tot begin juli. Maar anders wordt het misschien een pricewatch: Clevo N850HK1 of zelfs een 17" variant ervan https://www.laptopplus.nl...o-n870hk1-met-gtx-1050-ti (Core i5 7300HQ lijkt mij zelf wel genoeg, want het is een HQ processor en geen U, maar ik wil wel een 4GB 1050 Ti minstens).

Het mooie aan de Dell vind ik dat hij met 1 schroef makkelijk te openen is en makkelijk uit te breiden is, dat de ventilator niet schijnt te draaien bij lichte browse en office taken, en dat er een HDMI 2.0 aansluiting op zit. Op de Clevo zit trouwens ook nog 2x een mini displayport.

De Acer https://tweakers.net/pric...337;710361;710363;765477/ kan ook, is tenminste IPS. Maar dan zou ik persoonlijk alleen dat model van EUR 899,- interessant vinden, maar da's een normale 1050, de 1050Ti van dat model kost meteen 1449,- en dat vind ik te gortig, daar heb je al een 1060 voor. Hier zitten alleen niet genoeg aanlsuitingen op om (in de toekomst) een 4k scherm @ 60Hz op aan te sluiten. Er zit alleen een HDMI versie op, en aangezien Acer nooit iets duidelijk in de specificaties zet, ga ik ervan uit dat dit een oude HDMI 1.4 versie is, die dat scherm niet kan aansturen op 60Hz, dus dan valt deze voor mij persoonlijk af.

Deze Asus pricewatch: Asus Strix FX502VM-FY361T is ook leuk, en misschien ook wel de beste deal, met een IPS scherm en een 1060, geen i7 en ook maar 8GB, maar dat laatste is uitbreidbaar. Nu maken die Asussen de laatste tijd best wel wat lawaai, en dat vind ik dan persoonlijk weer wat minder. Nou ja, in de reviews zeggen ze dat het alleen tijdens het gamen luid is. Maarfangeluid ervaart iedereen anders...

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2017 02:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik was ook al aan het hopen op die IPS upgrade. Ik heb toch het geld nog niet, ik moet hard gaan bikkelen in de vakantie en lekker veel gaan werken. Laten we hopen dat hij tegen die tijd met IPS wordt geleverd. Ik vind de Dell er zo goed uitzien, en daarom lijkt ie me ook zo cool. Het minst gamer-like, toch wel. En het ding heeft een mokergrote batterij, wat me ook wel blij maakt. Dat vind je niet zo veel bij gamelatops. Maar die display.. eh. Mijn laptop nu is ook TN, dus ik zou er op zich mee kunnen leven. Laten we gezellig samen op de IPS wachten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al gekeken naar de HP Pavilion 15-bc235nd? Geen gamer uitstraling en wel een IPS scherm. Ik heb hem zojuist gekocht en ik had ook een kortingscode van 10% voor de HP store gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbin
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 19-09 18:40
Het Dell TN scherm is echt slecht, maar zeer eenvoudig zelf te vervangen door een IPS scherm voor ongeveer EUR 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed verhaal; ik vroeg me af of je met iDeal kon betalen bij Dell, in het geval dat ik voor de 7567 wou gaan. Dus ik ga op onderzoek uit, en wat vind ik? Dat de betaling wel een week kan duren, wat de levertijd van de laptop nog meer uitsteld. Dus, ik denk ik kijk eens verder. Ik vind een website, trustpilot.com. Het blijkt (volgens 61% van de mensen) dat Dell's costumer service flutter dan flut is. Kijk zelf maar: https://nl.trustpilot.com/review/www.dell.nl het is niet te filmen. Toch maar kijken voor een andere laptop, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 22:41

Praetextatus

the dutch_paki

MSI heeft wat acties lopen nu: https://www.dagaanbiedingen.nl/msi-laptop

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Pagina: 1