Wat ga je met je laptop doen?
Met de laptop wil ik vooral games kunnen spelen zoals War Thunder, GTA V, Battlefield 1 enzo. Ook wil ik het kunnen meenemen naar de uni, dus het moet een goeie battery life hebben. Ik weet dat het scherm niet de beste is, maar daar moet ik mee leven. Ik zocht een laptop die 1. Geen extreme gameraesthetic had, 2. een goeie batterij had en 3. veel te bieden had qua performance.
Wat is je budget?
Ik wil rond de 1000-1500 euro uitgeven. Het is superveel geld, maar na een paar maandsalarissen zal ik het wel bij elkaar hebben. In de vakantie ga ik ook superveel werken, zodat ik extra geld heb. Ik maak nooit grote aankopen, dus daarom vraag ik hier advies.
Mijn vraag komt eigenlijk op het volgende neer. De Dell Inspiron 7000 7567 is een supernice budgetlaptop, maar qua configuraties in NL hebben we niet veel keus. Ik zit tussen het 999 en het 1299 model te dobben, (website: http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15-7567-laptop/pd) want ik vraag me af of het wel zo nuttig is om die 300 extra euros eraan te gaan spenderen. Ik hoop dat ik de laptop de komende 4 jaar zal kunnen gebruiken, en daarom ben ik bang dat met de iets lagere CPU en GPU het ding al snel traag gaat worden. Als er advies is voor andere laptops hoor ik het graag. De laptop die ik nu heb is een Asus K55VD met een 610M en een HDD, dus een upgrade zal het sowieso zijn. Ik hoor het ook graag als iemand de laptop heft en zijn of haar ervaring wil delen.
Met de laptop wil ik vooral games kunnen spelen zoals War Thunder, GTA V, Battlefield 1 enzo. Ook wil ik het kunnen meenemen naar de uni, dus het moet een goeie battery life hebben. Ik weet dat het scherm niet de beste is, maar daar moet ik mee leven. Ik zocht een laptop die 1. Geen extreme gameraesthetic had, 2. een goeie batterij had en 3. veel te bieden had qua performance.
Wat is je budget?
Ik wil rond de 1000-1500 euro uitgeven. Het is superveel geld, maar na een paar maandsalarissen zal ik het wel bij elkaar hebben. In de vakantie ga ik ook superveel werken, zodat ik extra geld heb. Ik maak nooit grote aankopen, dus daarom vraag ik hier advies.