Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zou graag willen kunnen gamen bijvoorbeeld de games: Arma 3, Battlefield 1 (De nieuwste games) ook zou ik hier mee willen kunnen streamen of opnemen. ( Streamen of opnemen zou niet hoeven maar dat zou ik wel graag willen
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 Euro Max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een intel core i5-4570 3.20GHz maar ik weet niet of het handig is die er uit te halen ik weet uberhaupt niet of dat kan dus voor de zeker heid zou ik een tip willen voor proccesor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een SSD van 125 GB willen en een HDD van 750GB. de SSD voor me windows en de HDD voor mijn games
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag alles van Intel/Nvidia Geen (AMD)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou zo weinig mogelijk geld willen gebruiken
Ik zou graag willen kunnen gamen bijvoorbeeld de games: Arma 3, Battlefield 1 (De nieuwste games) ook zou ik hier mee willen kunnen streamen of opnemen. ( Streamen of opnemen zou niet hoeven maar dat zou ik wel graag willen
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 Euro Max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nu een intel core i5-4570 3.20GHz maar ik weet niet of het handig is die er uit te halen ik weet uberhaupt niet of dat kan dus voor de zeker heid zou ik een tip willen voor proccesor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zou graag een SSD van 125 GB willen en een HDD van 750GB. de SSD voor me windows en de HDD voor mijn games
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik zou graag alles van Intel/Nvidia Geen (AMD)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou zo weinig mogelijk geld willen gebruiken
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2017 20:18 ]