Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

De vakantie periode komt er weer aan en ik wil graag de kinderen een beetje rustig houden op de achterbank.
Hiervoor had ik vroeger kleine dvd-spelers, maar deze zijn echter verouderd en hebben een slechte accu.
Nieuwe zijn redelijk duur, maar hiervoor heb ik misschien een oplossing gevonden.

Wij bezitten zelf 2 Samsung Tab tablets en en deze zijn in goeie staat.
Mij vraag is dan ook of het mogelijk is
om deze te verbinden op een of andere manier waardoor het mogelijk is dat ze hetzelfde beeld hebben. Zodat je vanaf de ene tablet het afspeelt en het ook ziet op het andere beeld.

Ik heb zelf al rond lopen kijken, maar heb geen enkele optie gevonden.

Weet een van jullie hier een oplossing/software voor die dit mogelijk maakt?

Alvast bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2017 15:36 ]

Alle reacties

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-11 20:40

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Welkom op Tweakers.

Op Tweakers is het wel de bedoeling om eerst zelf een beetje eigen onderzoek te doen voordat je een topic opent. Wat heb je dus zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan?

Kun je deze informatie toevoegen aan je openingspost?

Verder betreft dit tablets, dus ik schop je topic even van AND naar TGA.

[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 09-05-2017 09:03 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:46:
Beste mede-tweakers,

De vakantie periode komt er weer aan en ik wil graag de kinderen een beetje rustig houden op de achterbank.
Hiervoor had ik vroeger kleine dvd-spelers, maar deze zijn echter verouderd en hebben een slechte accu.
Nieuwe zijn redelijk duur, maar hiervoor heb ik misschien een oplossing gevonden.

Wij bezitten zelf 2 Samsung Tab tablets en en deze zijn in goeie staat.
Mij vraag is dan ook of het mogelijk is
om deze te verbinden op een of andere manier waardoor het mogelijk is dat ze hetzelfde beeld hebben. Zodat je vanaf de ene tablet het afspeelt en het ook ziet op het andere beeld.

Weet een van jullie hier een oplossing/software voor die dit mogelijk maakt?

Alvast bedankt :)
Zou moeten lukken met een OTG kabel tussen beide tablets, wel heb je nog altijd een app nodig welke het mogelijk maakt om vanuit een bron (welke je niet zal hebben in je auto) streamt naar beide devices..

Is het niet verstandiger om gewoon de films op een SD kaartje te stoppen en deze in de tablet te stoppen wanneer je op vakantie gaat ? Zo kunnen ze zelf bepalen welke film ze kijken e.d

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2017 09:05 ]

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:11

g0tanks

Moderator CSA
Zelfde videobestand op beide tablets zetten en tegelijkertijd op play drukken?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:15

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Gewoon uit interesse: waarom zou je de twee tablets precies tegelijk willen laten lopen? Als de kinderen ieder een koptelefoon en tablet hebben, kunnen ze kijken wat ze leuk vinden (wat jij van tevoren op de tablet gezet hebt)

@g0tanks Het is erg lastig om dat precies tegelijk te doen, en als er geen koptelefoons zijn, heb je dan de hele tijd geluid dat net niet synchroon loopt. Dat lijkt me erg irritant voor langere tijd op een halve meter afstand...

Verwijderd

Topicstarter
gwystyl schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:19:
Gewoon uit interesse: waarom zou je de twee tablets precies tegelijk willen laten lopen? Als de kinderen ieder een koptelefoon en tablet hebben, kunnen ze kijken wat ze leuk vinden (wat jij van tevoren op de tablet gezet hebt)

@g0tanks Het is erg lastig om dat precies tegelijk te doen, en als er geen koptelefoons zijn, heb je dan de hele tijd geluid dat net niet synchroon loopt. Dat lijkt me erg irritant voor langere tijd op een halve meter afstand...
Wij hebben zelf 4 kinderen, dus er zit altijd eentje op de achterste bank... En 2 nieuwe, goeie tablets kopen, komt meestal ook wat duurder uit... Vandaar dit ik naar deze optie vraag

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:19

servies

Veni Vidi Servici

Dit is wat je zoekt:
pricewatch: Intenso Memory 2 Move USB 3.0 Zwart 500GB

Volgooien met films, de app op de tablets installeren (en nog bijvoorbeeld VLC) en gaan met die banaan... zorg wel voor een goede autolader die zowel de tablets als dit gevalletje kan opladen...
En wel koptelefoons voor de kids... ik wil de radio wel een beetje aanhouden voor eventuele verkeersinfo...

Ik heb zelf zo'n 100 films op zo'n ding geplaatst in 720p met Nederlandse ondertitels en Nederlands/Engels geluid... het wordt wireless gestreamd naar beide tablets...

[ Voor 27% gewijzigd door servies op 09-05-2017 15:41 ]

Pagina: 1