Wat ik wil is een CustomRom op mijn Motorola moto g (1ste generatie, XT1032, falcon) zetten. Daarvoor moet ik eerst een aantal stappen doorlopen en nu loop ik vast bij het installeren van twrp.
Dit is de foutmelding die ik krijg als ik hem probeer te installeren via recovery:
e: footer is wrong
e: signature verification failed
Installation aborted.
En als ik het probeer via de bootloader mbv ADB (bootloader is neem ik aan hetzelfde als fastboot?) fastboot flash recovery twrp.img:
Mismatched partitiopn size (recovery)
van het xda forum begrijp ik dat dat geen foutmelding is, maar in de command prompt staat nog:
writing 'recovery'...
(bootloader) Invalid boot image
FAILED (remote failure)
Er leek in eerste instantie iets fout te gaan bij het unlocken van de bootloader, maar na een tweede herstart staat er in de bootloader Device is UNLOCKED. Krijg ik ook het unlock-waarschuwingsscherm. Het unlock proces herhalen geeft de melding dat het device al unlocked is. Ik neem dus aan dat het daar niet aan ligt.
Ik heb twee keer wipe cache en wipe data/factory reset gedaan.
Ook heb ik het bestand drie keer gedownload en opnieuw geprobeerd.
Als ik eerst probeer te rooten met su-addon krijg ik vergelijkbare resultaten, ook na een tweede download.
Met fastboot boot twrp.img start het toestel normaal op, doet dus niks met twrp afaik.
Iemand die me verder kan helpen?
Dit is de foutmelding die ik krijg als ik hem probeer te installeren via recovery:
e: footer is wrong
e: signature verification failed
Installation aborted.
En als ik het probeer via de bootloader mbv ADB (bootloader is neem ik aan hetzelfde als fastboot?) fastboot flash recovery twrp.img:
Mismatched partitiopn size (recovery)
van het xda forum begrijp ik dat dat geen foutmelding is, maar in de command prompt staat nog:
writing 'recovery'...
(bootloader) Invalid boot image
FAILED (remote failure)
Er leek in eerste instantie iets fout te gaan bij het unlocken van de bootloader, maar na een tweede herstart staat er in de bootloader Device is UNLOCKED. Krijg ik ook het unlock-waarschuwingsscherm. Het unlock proces herhalen geeft de melding dat het device al unlocked is. Ik neem dus aan dat het daar niet aan ligt.
Ik heb twee keer wipe cache en wipe data/factory reset gedaan.
Ook heb ik het bestand drie keer gedownload en opnieuw geprobeerd.
Als ik eerst probeer te rooten met su-addon krijg ik vergelijkbare resultaten, ook na een tweede download.
Met fastboot boot twrp.img start het toestel normaal op, doet dus niks met twrp afaik.
Iemand die me verder kan helpen?