Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Hoi.

Mijn tablet doet heel gek met mijn SD kaart. Heb een Medion p10t05, zit een Samsung SD in, 32 GB, 10 speed. Dat ding wordt enkel gebruikt om data op te slaan. De SD kaart is goed, getest.
Echter, als die kaart er in zit loopt mijn accu snel leeg en hij komt heel moeilijk uit zijn slaapstand als ik op de aan knop die.
Natuurlijk gegoogled maar daar kom ik bijna enkel tegen dat ik die kaart niet als uitbreiding i geen geheugen moet gebruiken, wat ik ook niet doe of dezelfde vraag van een enkeling zonder antwoord.
Iemand een idee?

Beste antwoord (via maartend op 08-05-2017 23:08)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:02
Mogelijk staat er op de kaart een bestand waar de mediascanner op blijft hangen. Gebeurt dit ook als de kaart helemaal leeg is?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:02
Mogelijk staat er op de kaart een bestand waar de mediascanner op blijft hangen. Gebeurt dit ook als de kaart helemaal leeg is?

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:17
Aaaah, thnx. Zal eens kijken.

Oke SD-card is nu volslagen niet meer te lezen door mijn Computer. Daar zit hem dus iets in.

Opgelost

[ Voor 65% gewijzigd door maartend op 08-05-2017 20:55 ]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:42

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Dit betreft een tablet, dus schopje van AND naar TGA.

Als ik het zo hoor staat je SD kaart op overlijden, is het al een oud kaartje? Als er belangrijke data op staat, zou ik er in ieder geval voor zorgen dat je dat er zo snel mogelijk afhaalt.