Hoi ...
Bij twijfel toch eventjes een account aangemaakt.
Ik ga verhuizen, voor het eerst op mezelf. Ik was een beetje aan het uitzoeken qua internet en dacht 20mb nodig te hebben.
Wat ik doe allemaal;
iphone standaard verbonden op internet
laptop surfen op internet
xbox360 games spelen.
Het zou leuk zijn als ik ook League of Legends kan spelen af en toe.
Dus ik getelefoneerd naar de verkoopservice (tja, de naam zegt het al), en omdat ik game raden ze mij een pakket van 80mb aan? Maar ik ben in mijn eentje, dit lijkt mij veels te veel. Ik heb het niet breed dus 20mb komt gewoon het voordeligst uit.
Wat denken jullie? Is 20mb voor mijn internetgebruik voldoende? Zolang ik lekker op mijn xbox kan spelen en kan surfen zonder secondes te wachten is het mij goed.
Gebruikt zo'n xbox wel internet? Waarvoor doe je die cdroms er dan in?
Groetjes,
Emily
Bij twijfel toch eventjes een account aangemaakt.
Ik ga verhuizen, voor het eerst op mezelf. Ik was een beetje aan het uitzoeken qua internet en dacht 20mb nodig te hebben.
Wat ik doe allemaal;
iphone standaard verbonden op internet
laptop surfen op internet
xbox360 games spelen.
Het zou leuk zijn als ik ook League of Legends kan spelen af en toe.
Dus ik getelefoneerd naar de verkoopservice (tja, de naam zegt het al), en omdat ik game raden ze mij een pakket van 80mb aan? Maar ik ben in mijn eentje, dit lijkt mij veels te veel. Ik heb het niet breed dus 20mb komt gewoon het voordeligst uit.
Wat denken jullie? Is 20mb voor mijn internetgebruik voldoende? Zolang ik lekker op mijn xbox kan spelen en kan surfen zonder secondes te wachten is het mij goed.
Gebruikt zo'n xbox wel internet? Waarvoor doe je die cdroms er dan in?
Groetjes,
Emily