Mijn vraag
Op welke manier kan ik ervoor zorgen dat TWRP (en MIUI) wel werkt?
Situatie:
Na reparatie van mijn toestel (Xiaomi Mi Note) wilde ik het terug naar fabrieksinstellingen zetten. Dit zodat een derde het toestel over kon nemen. Blijkbaar werd te veel informatie/data verwijderd. Hierdoor
stond (en staat) alleen TWRP - team win recovery project, op het toestel.
De device is unlocked. Tevens heb ik diverse ROMS (virgo) van de officiele website gehaald. Echter blijft TWRP opstarten, ook nadat een installatie succesvol zou zijn (proces -> rom in zip op toestel internal opslag gezet. Daar d.m.v. install geopend). Ook cache gereset voor de zekerheid.
Relevante software en hardware die ik gebruik
TWRP , liefst MIUI er op, andere android (redelijk recente) is een tussenoplossing
- Welk onderdeel is gerepareerd?
De ont/vergrendel knop is gerepareerd
- Welke versie van TWRP heb je nu?
3.0.0.0
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Diverse ROMs, een poging gedaan voor de loop TWRP error ( https://forum.xda-develop...op-twrp-computer-t2873386 ) - tevergeefs
Een back-up terughalen is niet mogelijk
Op welke manier kan ik ervoor zorgen dat TWRP (en MIUI) wel werkt?
Situatie:
Na reparatie van mijn toestel (Xiaomi Mi Note) wilde ik het terug naar fabrieksinstellingen zetten. Dit zodat een derde het toestel over kon nemen. Blijkbaar werd te veel informatie/data verwijderd. Hierdoor
stond (en staat) alleen TWRP - team win recovery project, op het toestel.
De device is unlocked. Tevens heb ik diverse ROMS (virgo) van de officiele website gehaald. Echter blijft TWRP opstarten, ook nadat een installatie succesvol zou zijn (proces -> rom in zip op toestel internal opslag gezet. Daar d.m.v. install geopend). Ook cache gereset voor de zekerheid.
Relevante software en hardware die ik gebruik
TWRP , liefst MIUI er op, andere android (redelijk recente) is een tussenoplossing
- Welk onderdeel is gerepareerd?
De ont/vergrendel knop is gerepareerd
- Welke versie van TWRP heb je nu?
3.0.0.0
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Diverse ROMs, een poging gedaan voor de loop TWRP error ( https://forum.xda-develop...op-twrp-computer-t2873386 ) - tevergeefs
Een back-up terughalen is niet mogelijk
[ Voor 8% gewijzigd door 12348766754a op 08-05-2017 17:57 ]