Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke 5g router bij 200 Mb/s verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 503 views

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 18:02
Hoi.
Ik ben echt een harde gamer en heb een 200 MB/S verbinding.
Ik upload ook met 200 mbs.
Welke router is aan te raden op 5g?

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Hier een lijst met routers die volgens het filter 200 mbs of meer doen : link

• cptbuttlick
geforce5_guy schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:24:
Hier een lijst met routers die volgens het filter 200 mbs of meer doen : link
Das aardig , Maar ik zoek wel echt een goede router die natuurlijk niet extreem duur is
Liefst iemand met ervaringen

[ Voor 3% gewijzigd door cptbuttlick op 08-05-2017 17:32 ]

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Met 5g bedoel je 5GHz? Als in WiFi?
Als je echt een "harde gamer" bent kun je beter bedraad netwerk gebruiken, heb je lagere latency.

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Verwijderd

Haal je bedraad met je huidige router de 200 Mbps? Zo ja, lekker laten zitten, en je PC (of laptop), bedraad aansluiten. Geen gezeik.

En ik denk niet dat je game 200 Mbps nodig heeft. Ik denk dat de game meer lagere latency (zeg maar "reactiesnelheid") nodig heeft. Dan kan je beter bekabeld doen zoals Jaaap dat al voorstelde.

• cptbuttlick
Hij haalt bedraad wel 200 / 250 alleen als ik echt keihard download kakt hij vet in naar 80

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:43
cptbuttlick schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:27:
Hij haalt bedraad wel 200 / 250 alleen als ik echt keihard download kakt hij vet in naar 80
Dat is vrij logisch, je snelheid moet immers verdeeld worden.
Maar zoals eerder aangegeven, games hebben meer aan een lagere reactie tijd (ping) dan aan een hoge snelheid.
Kabel is dus aan te bevelen, buiten dat het sneller is, is het veel betrouwbaarder dan WiFi.

Vergeet ook niet dat een router wel super snel op 5GHz kan zijn, maar als de ontvanger, je computer, dat niet ondersteund heb je er nog niets aan.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Wat heb je zelf al gevonden?

edit: mijn vraag was wellicht wat kort, maar jouw vraag ook: "ik zoek een andere router, welke moet ik hebben" .

Lees eerst deze eens, en kom dan nog eens terug met vervolgvragen:

CAA beleid

( en misschien word ik oud maar ik krijg een beetje kippenvel van uitspraken als "keihard downloaden en vet inkakken". We zitten hier niet op het fok-forum volgens mij... )

[ Voor 88% gewijzigd door gysman11 op 08-05-2017 20:17 ]

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
cptbuttlick schreef op maandag 8 mei 2017 @ 18:27:
Torrents downloaden? Dan worden er namelijk aardig wat verbindingen gemaakt waarbij de meeste routers wel wat inzakken.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:57

Equator

Crew Council

#whisky #barista

cptbuttlick schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:31:
[...]

Das aardig , Maar ik zoek wel echt een goede router die natuurlijk niet extreem duur is
Liefst iemand met ervaringen
Maar wat heb je dan zelf al gezocht en gevonden? Want via deze link krijg je ook toegang tot alle reviews van deze apparaten. Je kan zelfs filteren op het aantal sterren dat een apparaat heeft gekregen. En niet extreem duur? Dat zegt mij niets, want dat is voor iedereen anders. Maar je kan ook je maximale budget definiëren.

Je topic hoort echter in Componenten Aankoopadvies . Echter verder daar wat meer info over je wensen en eisen. Maar ook daar verwachten we dat je zelf ook onderzoek doet.

Dus start maar eens met de gegeven link, en maak een lijstje met je echte eisen. Streep dan weg wat niet past en voila :)

Mocht je er dan nog niet uitkomen, start dan een topic in bovenstaand forum.

Dit topic gaat dicht, want het voldoet gewoon niet aan de regels die we stellen aan een topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.